Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MD_Triumph schreef:aan de lamp zelf een andere stekker?
Ragdollcat schreef:Nee hoor, het was niet moeilijk.
Want zo kon ze gaan vliegen en leven zoals het hoort en lekker bij de soortgenoten leven.
Precies zoals we het graag zien.
Precies wanneer ze het zelf wilde, we hebben haar nooit gevangen gehouden, alles ging vanzelf en toen ze er klaar voor was is ze weggevlogen uit de tuin.
Als ze niet was gegaan en bij ons bleef was het ook goed geweest. Ze hoorde de andere eenden en toen is ze gegaan, heel mooi.
Ze kon direct vliegen.............en ze werd direct geaccepteerd door de andere eenden.......kon ze meekijken en leren hoe eten te vinden en te leven.....en kreeg 1 jaar later zelf kleintjes en zwom heel dicht bij ons, ik kon zo een kuikentje van haar ff op mijn hand laten komen en ik gaf er een kusje op en liet t weer gaan.........mooi he.
We konden haar goed herkennen, doordat ze niet bang was voor ons en aan haar kleur en een littekkentje bij haar linkerneusgat, dat had onze stoute kater gedaan.
jorika1986 schreef:MD_Triumph schreef:aan de lamp zelf een andere stekker?
Jazeker, zo'n stekker kun je kopen bij de karwei of de praxis bijvoorbeeld. Wel even iemand die er wat verstand van heeft laten aansluiten, je vader bijvoorbeeld. Maar het is vrij simpel!
Knip oude stekker eraf. Strip een klein stukje van de draadjes kaal. Kunnen 2 (+/-) of 3 (+/-/aarde) in zitten.
Schroef de nieuwe stekker open en steek de draadjes op de juiste plaats en schroef ze vast.
Schroef de nieuwe stekker weer dicht.
Klaar is kees.

JLLN_ schreef:Jawel hoor, zoek op marktplaats naar eendenkuikens en je vindt ze!
verkopen ze die op marktplaats? 
MD_Triumph schreef:hoe kan ik er een eendje bijkopen?
die zijn niet echt te koop toch?
en ze gaat als ze iets groter is naar kinderboerderij bij andere eendjes
lieveli schreef:Ts, je doet een opleiding met dieren toch? Dan heb je toch wel een beetje een algemeen idee van wat dieren nodig hebben en hoe ze leven? Ik verbaas me werkelijk over je onwetendheid en naar mijn idee, je onwil om voor het dier te kiezen en niet voor jezelf.
Ik vind het goed zoals je nu bezig bent, als je niks had gedaan was hij al lang opgevreten.