Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denk dat ze de weg niet terug kon vinden
) en meestal om de 5 minuten naar binnen of naar buiten willen.
Joolien schreef:femo schreef:Ach, wat een onschuld.![]()
@joolien, is een flinke cactus planten niet wat?
De hele tuin vol met cactus... denk niet dat mn moeder echt van een Mexicaanse tuin houdt.Als de katteneigenaar ze betaald misschien nog wel trouwens...
Joolien schreef:femo schreef:Ach, wat een onschuld.![]()
@joolien, is een flinke cactus planten niet wat?
De hele tuin vol met cactus... denk niet dat mn moeder echt van een Mexicaanse tuin houdt.Als de katteneigenaar ze betaald misschien nog wel trouwens...
Nee...ondanks dat mijn mening afwijkt van de mensen die katten binnen willen hebben of in ieder geval niet verder dan de tuin ben ik het er wel mee eens dat katteneigenaren voor zo ver mogelijk maatregelen moeten nemen. Ayasha schreef:femo schreef:we leven nou eenmaal neit alleen op de wereld, en dus moet iedereen zich maar een beetje aanpassen.
Iedereen behalve katten-eigenaren dan.
. Mioux schreef:Als mijn kat de tuin uit kruipt en dingen sloopt,komen ze maar aan de deur hoor en vergoed ik het,prima. Maar tot nu toe komt mioux niet verder als de tuin en heeft er ook geen behoefte aan om van huis te lopen.
Maar vind dat honden eigenaren dit ook kunnun doen. Lekker in de tuin,kunnen ze ook gelijk t poep opruimen en doen ze t niet,ruikt het heerlijk in de zomer toch.
Ayasha schreef:femo schreef:we leven nou eenmaal neit alleen op de wereld, en dus moet iedereen zich maar een beetje aanpassen.
Iedereen behalve katten-eigenaren dan.

Nee grapje, stront moet op zn minst in de struiken gegooid worden. Ayasha schreef:Overigens moeten honden hier verplicht aangelijnd, en is op ruimen (terecht) ook verplicht. Kan je boetes voor krijgen.
Welke verplichting hebben katten-eigenaren van uit de wet?
Mioux schreef:Ayasha schreef:Overigens moeten honden hier verplicht aangelijnd, en is op ruimen (terecht) ook verplicht. Kan je boetes voor krijgen.
Hier ook maar dat doen ze zeker niet hoor. Ik vind dat katteneigenaren ook verplichtingen hebben,zeker. Het enten is zowiezo al 1 ding wat ik vind dat verplicht moet zijn ongeacht of je kat binnen of buiten leeft. Maar vind dat honden eigenaren over t algemeen altijd klagen over kattenpoep,en dat ze maar binnen of in de tuin moeten leven 20 jaar lang. Maar honden eigenaren mogen wel naar buiten met honden en laten kakken waar ze willen en pissen,wat beide net zoveel schade en irritatie aanricht,waarom mogen honden wel buiten de tuinen en katten niet?
Mioux schreef:Als mijn kat de tuin uit kruipt en dingen sloopt,komen ze maar aan de deur hoor en vergoed ik het,prima. Maar tot nu toe komt mioux niet verder als de tuin en heeft er ook geen behoefte aan om van huis te lopen.
Maar vind dat honden eigenaren dit ook kunnun doen. Lekker in de tuin,kunnen ze ook gelijk t poep opruimen en doen ze t niet,ruikt het heerlijk in de zomer toch.
Mioux schreef:Ayasha schreef:Overigens moeten honden hier verplicht aangelijnd, en is op ruimen (terecht) ook verplicht. Kan je boetes voor krijgen.
Hier ook maar dat doen ze zeker niet hoor. Ik vind dat katteneigenaren ook verplichtingen hebben,zeker. Het enten is zowiezo al 1 ding wat ik vind dat verplicht moet zijn ongeacht of je kat binnen of buiten leeft. Maar vind dat honden eigenaren over t algemeen altijd klagen over kattenpoep,en dat ze maar binnen of in de tuin moeten leven 20 jaar lang. Maar honden eigenaren mogen wel naar buiten met honden en laten kakken waar ze willen en pissen,wat beide net zoveel schade en irritatie aanricht,waarom mogen honden wel buiten de tuinen en katten niet?