Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geryon schreef:Omdat ik daar benieuwd naar ben. Als het over dieren gaat dan is het ik wil mezelf en anderen niet in gevaar brengen. Maar als het om een mens gaat, dan ineens wel. Dat snap ik dan weer niet, want in plaats van 1 mens, verwondt je er meerdere.
. Hoewel ik de kans klein acht dat er een kind de snelweg oversteekt, maar goed, in theorie is alles mogelijk.femo schreef:dat is belachelijk. sorry, maar als jij je kind buiten laat spelen is het ook eigen schuld als het kind onder een auto komt?
femo schreef:dat is belachelijk. sorry, maar als jij je kind buiten laat spelen is het ook eigen schuld als het kind onder een auto komt?
. kimz_angel schreef:Lisitano schreef:Ja laten we kinderen met katten gaan vergelijken.
Het is wel allebei je verantwoordelijkheid als je 1 hebt !
Geryon schreef:De mensen die niet stoppen voor een dier op bepaalde wegen/momenten, stoppen jullie ook niet voor een kind eigenlijk?
Kuggur schreef:Geryon schreef:De mensen die niet stoppen voor een dier op bepaalde wegen/momenten, stoppen jullie ook niet voor een kind eigenlijk?
Voor een kind ben ik best bereid mijn auto letterlijk over de kop te laten slaan; daar kom je in een moderne auto meestal zonder kleerscheuren van af (weliswaar niet voor een kind, maar "been there done that").
Voor een dier niet. Dus ik rem wél voor dieren (IJsland, zeer weinig verkeer) , maar ik gooi mijn stuur er niet voor om.
_San87_ schreef:muntdrop schreef:Ik heb nog nooit een kind over de snelweg zien rennen eigenlijk...
Ik wel. Maar dat was een ongewone situatie (een stilstaande file van 20 km, mensen die lekker buiten gingen zitten, mensen die tennisten, the works. Al met al dik drie uur in de file gestaan).
(mag ik hopen
)