''dat doet ie anders nooit!''
Hoevaak je dat wel niet hoort...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigra_ schreef:Dat zal vast gebeuren dat het onduidelijk aangegeven staat maar als je altijd in die buurt loopt weet je echt wel waar ze wel los mogen en waar niet.
Wat mij weleens overkomen is dat was in het bos komen we mensen tegen met een aangelijnde hond en zeggen die mensen tegen ons. Je moet je hond aan de lijn houden hoor want de boswachter is aan het controleren. Vond ik best aso net of alle hondeneigenaren zo aso zijn om hun hond los te laten waar het duidelijk niet mag.
Tenslotte als ik auto rij waarschuw ik anderen die auto rijden ook als ik een flitspaal tegen kom. Of zou je dat ook aso vinden? dierenfan schreef:Tigra_ schreef:Dat zal vast gebeuren dat het onduidelijk aangegeven staat maar als je altijd in die buurt loopt weet je echt wel waar ze wel los mogen en waar niet.
Wat mij weleens overkomen is dat was in het bos komen we mensen tegen met een aangelijnde hond en zeggen die mensen tegen ons. Je moet je hond aan de lijn houden hoor want de boswachter is aan het controleren. Vond ik best aso net of alle hondeneigenaren zo aso zijn om hun hond los te laten waar het duidelijk niet mag.
ik zou die mensen juist weer hartelijk bedanken en de mensen die ik met hond tegen kom dit ook weer zeggenTenslotte als ik auto rij waarschuw ik anderen die auto rijden ook als ik een flitspaal tegen kom. Of zou je dat ook aso vinden?