Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Ik ent Snoesje ook niet, alleen als er eventueel ooit een tweede poes bij komt, dan zorg ik dat de entingen (weer) in orde gemaakt worden.
Maar als je zoals TS de entingen wel goed wilt bijhouden, en die kosten zouden nog bovenop de (al forse) aanschafkosten komen, dan vind ik dat toch wel weer een twijfelpunt. (niet de entingen, maar de kosten daarvan dan he)
Anoniem schreef:Wij hebben altijd rond de 150 per kat/poes betaald.
Eerst 2 noorse boskatten en nu 2 main coons. Alle 4 waren ze al volwassen (rond de 3/4 jaar).
En 3 vd 4 vol papier en mee geshowd. Dus ook "goede" raskatten.
500 euro is dus echt aan de hoge kant. Aan de andere kant als je een klik heb met de diertjes. En je hebt het geld. Waarom niet? Juist als je een koppeltje wil is het lastig zoeken.
En zelf een koppeltje maken is altijd afwachten. Dus ik zou er gewoon voor gaan! Over de entingen. Wij hebben onze katten nooit geent en zijn ook nooit ziek geweest. Tegenwoordig enten we wel weer ivm het pension waar ze heen gaan in de zomer. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten.
Sissi87 schreef:Anoniem schreef:Wij hebben altijd rond de 150 per kat/poes betaald.
Eerst 2 noorse boskatten en nu 2 main coons. Alle 4 waren ze al volwassen (rond de 3/4 jaar).
En 3 vd 4 vol papier en mee geshowd. Dus ook "goede" raskatten.
500 euro is dus echt aan de hoge kant. Aan de andere kant als je een klik heb met de diertjes. En je hebt het geld. Waarom niet? Juist als je een koppeltje wil is het lastig zoeken.
En zelf een koppeltje maken is altijd afwachten. Dus ik zou er gewoon voor gaan! Over de entingen. Wij hebben onze katten nooit geent en zijn ook nooit ziek geweest. Tegenwoordig enten we wel weer ivm het pension waar ze heen gaan in de zomer. Dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten.
Waar heb jij je katten vandaan als ik vragen mag?

Evelienepien schreef:Het feit dat je ondertussen ook met andere ( na ze te hebben gezien) contact, zegt mij al genoeg![]()
En als je er 2 wilt misschien ook ff oogkleppen opzetten naar de alleen herplaatsers? Want 2 uit 1 gezin, is wel gemakkelijker ( maar je zoektocht kan daardoor wel langer duren!) want wat als je 2 vrrschillende herplaatsers zoekt, die vervolgens niet met elkaar kunnen?
Het zijn dan toch al volwassen dieren, die niet zo schikbaar meer zijn...
Babsiej schreef:Entingen niet op orde? Ze liepen tot dec 2013. Dus 7 dagen geleden.
Daarbij zullen ze nog een nieuwe enting krijgen voor vertrek, toch alleen maar fijn ,kun je er een heel jaar tegenaan.
Maar de entingen zijn dus wel degelijk op orde.

Evelienepien schreef:Ff gezocht:
http://www.marktplaats.nl/z/dieren-en-t ... oryId=1930
Hoop dat ie pakt
Bij mij zo niet maar ik vond hem op pagina 4 Advertentie 763069436
Gewoon advertentienr intoetsen, krijg je hem...
Amaris schreef:Evelienepien schreef:Ff gezocht:
http://www.marktplaats.nl/z/dieren-en-t ... oryId=1930
Hoop dat ie pakt
Bij mij zo niet maar ik vond hem op pagina 4 Advertentie 763069436
Gewoon advertentienr intoetsen, krijg je hem...
http://link.marktplaats.nl/763069436
Dit is hem, leuke dieren zeg!
anneliesdj schreef:Babsiej schreef:Entingen niet op orde? Ze liepen tot dec 2013. Dus 7 dagen geleden.
Daarbij zullen ze nog een nieuwe enting krijgen voor vertrek, toch alleen maar fijn ,kun je er een heel jaar tegenaan.
Maar de entingen zijn dus wel degelijk op orde.
Nee hoor, je moet enten voor die datum is geweest, dus ze is minimaal 8 dagen te laat.
Ze moeten nu inderdaad geënt gaan worden..En dat gaan ze dus ook worden voor ze worden herplaatst.