Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kwam de kat na 2x roepen heel droog en langzaam aangelopen.. voor niks in de stress dus SAKKIA schreef:Ik lees net trouwens een tip van iemand die de hond oordruppels geeft. Hier worden ze wat dovig van en horen ze dus niet alles meer. Wel in overleg met de da natuurlijk.
Het is dat hij zojuist zo ontzettend nodig moest poepen, dat hij 2 tellen ging zitten (we gaan al overdag met de auto weg, want hier hoef je helemaal niet met ze naar buiten) want dat was gisterochtend voor het laatst
en de hond heeft helemaal geen angst meer en is gewoon net als anders. Het helpt dus blijkbaar wel. Liever dat dan een angstige hond 
siervuurwerk kan hij nu zien en hij rent van het ene naar het andere raam. Zonet stond hij gewoon met zijn voorpoten tegen het raam en helemaal te ppprrrrtttt-en. trysteffy schreef:Wij zijn nu niet thuis maar normaal reageren ze d'r ook niet op.
Maar nu zit ik wel met spanning in me maag omdat die oudste nu buiten is en van de week al weggelopen is.
En de buurvrouw ken pas over een uur en wij zelf zijn 3 uur van huis ze was namelijk naar buiten gevlucht en was sneller dan we dachten en we moesten echt gaan..
De schuur hebben we maar opengelaten dat ze daar in kan.
dees_daan schreef:trysteffy schreef:Wij zijn nu niet thuis maar normaal reageren ze d'r ook niet op.
Maar nu zit ik wel met spanning in me maag omdat die oudste nu buiten is en van de week al weggelopen is.
En de buurvrouw ken pas over een uur en wij zelf zijn 3 uur van huis ze was namelijk naar buiten gevlucht en was sneller dan we dachten en we moesten echt gaan..
De schuur hebben we maar opengelaten dat ze daar in kan.
Dus je laat nu, op oudjaarsavond je hond buiten? En dat terwijl ze deze week al weggelopen is?
Dat vind ik behoorlijk sneu en ik hoop voor je dat de hond nog in de tuin zit..
Ik heb 1 van de honden 2 uurtjes terug toch maar een tabletje gegeven, beetje de randjes er af, het valt nog mee maar hij werd toch wat te gespannen.