Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
craiester schreef:ik vind het goed dat ts zich inzet voor een dier, ja het gaat niet goed, maar het is een goede les. als de diertjes doodgaan is het erg jammer, maar ts wil ze nog een kans geven. ik heb vroeger ook muizen proberen te redden, soms gaat het goed soms gaat het fout. je leert ervan en dat is ook belangrijk.
als de muisjes overleven, en je besluit ze los te laten in de natuur, zet ze dan in een bos en niet kort bij gebouwen of boerderijen, want dan is het wachten tot ze vergif krijgen of in een val zitten. ik vind het super hoe je houding is, sommige dingen gaan niet goed, maar je hebt wel je hart op de juiste plaats zitten. ik vraag mij trouwens af de bokkers die allemaal heel negatieve commentaar geven, heb jij vroeger nooit iets gedaan wat goed leek maar heel verkeerd ging?
vrouwke schreef:craiester schreef:ik vind het goed dat ts zich inzet voor een dier, ja het gaat niet goed, maar het is een goede les. als de diertjes doodgaan is het erg jammer, maar ts wil ze nog een kans geven. ik heb vroeger ook muizen proberen te redden, soms gaat het goed soms gaat het fout. je leert ervan en dat is ook belangrijk.
als de muisjes overleven, en je besluit ze los te laten in de natuur, zet ze dan in een bos en niet kort bij gebouwen of boerderijen, want dan is het wachten tot ze vergif krijgen of in een val zitten. ik vind het super hoe je houding is, sommige dingen gaan niet goed, maar je hebt wel je hart op de juiste plaats zitten. ik vraag mij trouwens af de bokkers die allemaal heel negatieve commentaar geven, heb jij vroeger nooit iets gedaan wat goed leek maar heel verkeerd ging?
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Het lijkt net of de mensen die commentaar geven nog nooit iets verkeerd gedaan hebben.
Waarom altijd negatieve reactie's?

vrouwke schreef:Nou Geryon, waar ik een beetje beroerd hier op bokt van wordt is dat altijd de zelfde mensen zitten te miepen.
Of het nou is bij een oeps nestje, of zoals hier er is altijd de zelfde groep die TS het vuur aan de schenen leggen.
En daar kan ik niet tegen.
Ts is 13, heeft een vader en moeder die de baas over haar zijn.
Ts denkt goed te doen om die beestjes op te vangen, is dat al niet goed genoeg?
Gaat het fout, dan gaat het fout, maar Ts heeft wel geprobeert om die diertjes er doorheen te krijgen.
Als ze op school waren gebleven waren ze misschien al dood geweest.
Daarom vroeg ik me af: waren jullie gelijk perfect toen jullie 12 of 13 waren, nooit geen foutje gemaakt?
Sorry, maar dat kan ik me niet voorstellen.
) Maar de duif was uiteindelijk dood gevonden door de kleuters (lag op een schoolplein) en de muis was door gereden of door de buurtkindereren doodgestampt. Misschien was het fout geweest, maar zo zag (en zie) ik het niet.
Het is gewoon verwaarlozing.
'' berichtje. Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien nu..

Lies09 schreef:Mmm.. TS komt gewoon online op bokt maar laat niks meer over de muisjes horen?