Exoknaag/Terrariumbeurs Houten in December

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Exoknaag/Terrariumbeurs Houten in December

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:57

Ik zat me ook te verbazen over die roofvogels... Een uil was echt heel bizar aan het ademenen volgens mij behoorlijk gestressed... Snap niet dat daar wat strenger toezicht op was zeg...

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:10

er zaten 2 keer roofvogels toch? een paar in de knaagdierenhal en een paar bij de reptielen achterin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:11

K weet niet.. Heb ze alleen bij de knaagdierenhal gezien.. De reptielenhallen zijn we ook vluchtig doorgelopen (heel veel gekwijld bij de slangen) maar daa heb ik ze dus niet gezien.. maar vond die volgels bij de knaagdieren er echt niet goed uitzien en vraag me ook af wat het in godsnaam met hamsters en muizen te maken heeft, dat je ermee op de foto kon..

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:15

@ Colunder

Heb je foto's van je muizenfamilie :D

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:19

Die walibi zat toch niet in de exoknaag zaal? Die zat toch in de grote terraria zaal? Helemaal aan het einde links. Ik was het daar ook niet mee eens, denk dat als de positieflijst er komt de beurs wel erg zal veranderen. Nu heb je nog niet echt een been om op te staan.
Zo zijn eigenlijk gif-dieren ook niet toegestaan, maar toch zijn ze er altijd.

De uilen in de terraria hal waren veel cooler, die man ken ik vrij goed en die is echt zooo goed voor zijn uilen. Ik heb gehoord dat hij een keer naar huis is gegaan omdat hij dacht dat een van zijn uilen ziek was, uiteindelijk niks aan de hand, maar toch. Zo iemand dat vind ik dan super!

ik vind katten ook niet echt bij exo horen, maar ik denk dat die er staan omdat er nergens anders echt ruimte voor is.. als in: er is niet echt een beurs voor deze dieren.. (denk ik dan)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 21:29

woo 32 dat is veel haha

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:55

Heb er vorig jaar zelfs vosjes zien zitten 'stiekem achter de toonbank' bij een rattenkweker...
tja, soms moeten ze wat strenger wat mij betreft..

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 03:45

Allemaal leuke beestjes gekocht zie ik, ik heb helaas helemaal niks van de beurs gezien.
We zouden in de stand bij Happy Reptiles staan, echter degene van Happy Reptiles kon niet mee vanwege persoonlijke omstandigheden, dus heb ik in zijn stand mee verkocht.
Helaas niemand herkent maar ik heb echt nog geen seconde kunnen zitten zo druk was het en zoveel mensen :=

We kwamen daar aan, bleek ook nog dat er nog een met dezelfde naam was, stonden wij er helemaal niet op. Met flinke tegenzin zijn wij in de kleine hal gezet (terwijl die man eigenlijk altijd na iedere beurs gelijk zich weer aanmeldt om in de grote hal te kunnen staan) -:(- .
Maar evengoed wel goed verkocht. :D

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 03:46

KingYasFenn schreef:
Heb er vorig jaar zelfs vosjes zien zitten 'stiekem achter de toonbank' bij een rattenkweker...
tja, soms moeten ze wat strenger wat mij betreft..

Ja, die zie ik vaker op de beurzen. Altijd bij dezelfde man...

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:48

Ik vond de knaagdier hal echt tegenvallen, ik vond de fretten en katten echt helemaal geweldig. Mijn vriend wilde zelfs de Ragdoll kater kopen die er zat, uiteindelijk maar uit zijn hoofd gepraat want we hadden nog afspraken en zo''n dier kan niet de hele dag los in de auto zonder eten en drinken. De konijnen waren ook vet, en groooot! Die snel ademende uil vond ik ook niks nee...
We hebben wel een rondje gedaan door de grote reptielenhal, maar ik vond het toch tegenvallen. Ik had gehoopt dat de exoknaag opzich veeeeeeel groter zou zijn..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 14:49

In april is exoknaag altijd wel iets groter geloof ik.

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:14

Ja ik hoor ook vaak dat de exo in april groter is.
Als ik al die verhalen hier lees ga ik toch wel balen dat ik niet gegaan ben nu.
Maar ik mag van mezelf in april weer heen. :o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 21:46

Ik ben afgelopen zondag ook niet geweest. Terwijl ik degene was die 't topic startte :P Maar kwam iets tussen. In april wil ik zeker wel gaan!

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:09

Hier ook iemand die om redenen gewoon niet meer zondag kan, maar in April wel zeker gaat komen ;)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:44

AnnemiekvM schreef:
@ Colunder

Heb je foto's van je muizenfamilie :D

Ik heb wel foto's maar kan geen foto's plaatsen :o?