Niene87 schreef:Ja heel erg verrot eigenlijk. Hij is niet heel energiek van zichzelf dus dat scheelt wel. Maar toch is het echt verrot. Hopelijk komt er een beetje redelijk nieuws uit de foto's
maar goed een operatie kost €800,- en de kans dat ie daarna altijd goed blijft is geen 100% ik heb zelfs gelezen dat er honden zijn die na zo'n operatie als nog hele leven op pijnstillers lopen. Ja dan heft operatie voor mij ook weinig zijn. dan liever hele leven pijnstilling denk ik dan maar.. Ook niet bepaald een pretje....
daarnaast vind ik pijnstilling niet ideaal want het geeft hem dan niet aan wanneer hij pijn heeft dus gaat ie bijv. met spelen alleen maar door en door en als hij dan bijv. geen pijnstilling heeft dan stopt hij gewoon omdat het zeer doet. Lijkt mij persoonlijk beter. Ook omdat het dan midner snel slijt. Want pijnstilling houdt slijtage niet tegen.
Hij krijgt inmiddels gelatine dit zou het een beetje af moeten remmen de groei van de atrose... maar goed is ook maar afwachten
Wat ontzettend rot zeg! Onze hond heb ook beginnende artrose en hoop dat het heeeeeeul langzaam zal gaan groeien. Hij is ook pas 3,5 jaar.
Maar kunnen ze aan artrose opereren dan? Dit wist ik namelijk niet.. Tenzij het gepaard gaat met OCD ect..