Ik ben helemaal klaar met mijn irritante voedster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:08

xBalou schreef:
Nee klopt, en als knuffeldier voor kinderen gaat ze niet weg, alleen naar iemand die weet hoe het moet :)

Top! :)
Ik zou op korte termijn toch wel zorgen voor een oplossing. Plaats een oproep op een groot konijnenforum bijvoorbeeld Bunnybin en mail eens wat asielen.

_Balou

Re: Ik ben helemaal klaar met mijn irritante voedster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 16:12

Ja maar er zijn ook 3 bokkers die wel een plekje voor hebben ;) ik vind het zou flauw van mijn ouders, toen mijn vorige konijn die ik sinds mn vierde al had dood ging kreeg ik een nieuwe, en nu moet ze weg ;(

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:41

waar woon je ongeveer? Zou haar lekker naar een konijnenopvang brengen, en dan een opvang waar konijnen enkel geplaatst worden als koppel en met een ruim hok. Ze is vast wel ergens welkom, en dan ben je zeker dat ze goed terecht komt. Zelf een konijntje herplaatsen met zo'n karakter kan erg lastig zijn, heb ook zo'n dame gehad als opvang. Uiteindelijk via een opvang geplaatst bij een gecastreerde vent en mensen die ze vooral houden om te kijken. Heeft het daar erg naar haar zin *\o/*

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 22:08

Hee allemaal, ik wou jullie even laten weten dat het probleem weg is, opeens! Ze heeft er nu al ruim 3 weken niet meer op gezeten, niks geen geren enzo, en ze liggen de hele dag lekker bij elkaar <3 We zijn nu veel dingen voor ze aan het bedenken tegen verveling, ik verstop stukjes wortel, hang gras hoog op, wilgentakken erin hangen, en we willen nog een holle boomstam of een buis :) En als het van het voorjaar echt weer uit de hand loopt kan ze naar mijn opa, die naast ons woont :)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 03:41

xBalou schreef:
Hmm.. dat zal dan toch echt door mijn ouders betaald moeten worden want ik ben bijna blut.. Maar mijn vader is haar ook spuugzat, dus als het zou helpen dan zou hij wel blij zijn.. Maar kan het zijn dat ze na sterilisatie het nog doet?

En moeilijke keuze.. want als ze lief zou zijn wou ik ook een keer een nestje er bij.. :o

Ja dit helpt echt :j Ik had ook altijd z'n irritante voedster die achter der broertje aanrent , s nu voor 95% opgelost :)

Edit : ik zie dat het probleem al opgelost is ! Sorry !

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:27

xBalou schreef:
Hee allemaal, ik wou jullie even laten weten dat het probleem weg is, opeens! Ze heeft er nu al ruim 3 weken niet meer op gezeten, niks geen geren enzo, en ze liggen de hele dag lekker bij elkaar <3 We zijn nu veel dingen voor ze aan het bedenken tegen verveling, ik verstop stukjes wortel, hang gras hoog op, wilgentakken erin hangen, en we willen nog een holle boomstam of een buis :) En als het van het voorjaar echt weer uit de hand loopt kan ze naar mijn opa, die naast ons woont :)

Goed bezig, nu proberen vol te houden!

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:37

Wat fijn!! Waarschijnlijk dan toch verveling, daar wordt mijn voedster ook zo chagrijnig van ;)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 21:34

Ja dat kan, maar ook op momenten dat ze niks hebben doet ze niks meer, denk dat het de tijd van het jaar was.. Ze is nu wel weer een nestje aan het maken , maar ze gedraagt zich goed :) ik heb nog wel een leuke foto van ze :)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 21:42

Afbeelding
:D
Het ander konijn zat vol ofzo ;)
Het kleine konijntje is weer bij ons binnen, ze heeft een beetje plasproblemen en vaak ontstoken oog, dus heeft extra zorg nodig, en ik wil haar het niet aandoen dat 3 grotere konijnen achter haar aan vangen, en dat het weer heel onrustig in de groep word.

Sorry dat die gedraaid is :o

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:50

Wat doe jij het goed ts ook mijn complimenten :)
Mocht je weer problemen hebben met je konijn(en), kun je vast bokker Faniek pben.
Zij heeft een konijnenopvang en helpt mensen vaak bij het koppelen van hun konijnen.
Ze staat vast ook open om je tips te geven, mocht je die nodig zijn. Ze ziet vaak wel een oplossing.

Succes !

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 07:52

Bedankt :D