Fennee schreef:Tja, ik wil toch echt over een jaar hier nog katten hebben rondlopen. Op dit moment lopen er slecht 4/5. En elk jaar verongelukken er toch weer wat. Moet ik dan over 2 jaar maar naar het asiel gaan om een katje te kopen omdat ik ze MOET steriliseren vanwege ziektes, nee lijkt me een beetje onnodig.
Edit: Natuurlijk houd ik hem niet 24/7 in de gaten maar volgens mij zijn wij de enige met poezen. Ja een km verder is nog 1 maar daar zijn ook katers.
Over een jaar leven je katten echt nog wel, hoor. Ze vallen niet opeens dood neer omdat ze niet meer vruchtbaar zijn. Maar je kan natuurlijk ook niks doen, niet castreren en steriliseren en de overpopulatie aan katten in stand houden
. Heeft een ander er last van, maar ja, dan heb jij tenminste je katten nog rondlopen, toch fijn, niet?
Nu kan jij waarschijnlijk vrij weinig doen omdat je niet betaalt voor de katten. Maar het is wel iets om over na te denken, toch?
Jolandaa_ schreef:we beschouwen ze wel als eigen. krijgen brokken, ontwormingsmiddel door eten en dat was het. aaien zijn ze te wild voor. ze vangen de muizen in het kippenhok en op de hooizolder.
en eten de restjes van ons avond eten op..
maar deze 'familie katten' was er al voordat ik geboren was. en oma heeft nooit katten gekocht ze zijn allemaal aan komen waaien.
Dan zijn het dus wel jullie katten? Wat is het nou
?
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 01-07-13 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt