Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb jij ook mee gedaan aan die workshop?
). Toen begon ze: Zou je deze er niet bij willen hebben dan? De hond vind hem zo te zien erg leuk
. Toen werd ik een beetje pissig omdat ik door wou en die vrouw bleef maar dringen. Ik heb toen maar voorzichtig uitgelegd wat zo'n frisbee doet in de mond bij een keer hard bijten, en dat ik verder wou gaan. Weer zo'n zelfde lakse en deze keer ook arrogante kop terug. Ik was er klaar mee en ben maar snel doorgelopen
vonneke schreef:Volgens mij staan die mensen er met de beste bedoelingen. Had je verwacht dat ze al de frisbees in de prullenbak zouden doen na jullie opmerking?
Amable schreef:Daarnaast zijn die mensen vaak ingehuurd door het bedrijf en niet de bedenker zelf van de actie. Ze mogen dus ook niet zeggen, nou, dan delen we ze maar niet meer uit want ze worden betaald om ze uit te delen. Denk dat je beter het bedrijf een mailtje met je uitleg kan sturen, kunnen ze de volgende keer een betere actie bedenken
vonneke schreef:Waarom zouden ze zoiets niet toe mogen staan?
Er wordt zoveel uitgedeeld.
Misschien zijn er anderen die nooit geen problemen ondervinden met deze frisbees en nooit geen 'professionele' gebruiken?
Kim1987kim schreef:Ja klopt! Dat paaltje ging niet echt, raakte ze n beetje van in de stress ( krabben en zelfs n keer weglopen) maar t krukje ging dan weer heel goedheb jij ook mee gedaan aan die workshop?
Ik stond naast je met dat krukje en dat paaltje. Ik vond het onhandig dat dat paaltje vastgehouden moest worden, had zo amper bewegingsruimte zelf. 
Leverage schreef:Is het trouwens aan te raden om te gaan met een hond van anderhalf jaar? Afgelopen jaren wel geweest maar altijd zonder hond. Ben een beetje bang dat het veel te druk is voor 'm maar het is aan de andere kant wel een goeie oefening voor hem om mee te gaan naar grotere plekken/evenementen.
Seni schreef:Ik heb zelf niet zoveel met flyball, ik zou waarschijnlijk wel even kijken maar dan 2 rondes bijvoorbeeld.
Het uitdelen van die frisbees: ik denk dat men gewoon niet beter weet. Zelfs de organisatie van AE niet. Je moet enigszins bekend zijn met de sport wil je dat weten.
Zelf kom ik morgen met mijn BC van 1 jaar. Waarmee ik ook meedoe met het frisbeeen (natuurlijk wel nog als beginneling)
Ik hoop met een hoop workshops mee te doen (waaronder die van Femke voor de hondenfotografie) en een hoop plezier te hebben, maar zoals ik het hier hoor gaat dat wel lukken!

Seni schreef:Ben benieuwd! Geloof het zo dat het leerzaam is!
Het is ook zeker niet verantwoord. Maar mensen gooien ook regelmatig met een stok, hoe vaak ik ze wel niet op de praktijk binnen heb zien komen en door zijn gegaan naar chirurgie.. En dan gewoon echt niet beseffen dat dat levensgevaarlijk kan zijn!
Maar een frisbee met een inkoopsprijs van 50 cent, of een "echte" frisbee met een prijs van 12 euro. Snap wel dat je dan voor het maken van. Reclame dan die goedkope pakt (maar het blijven gevaarlijke frisbees..)
Ik snap jou zeker! Maar hun ook wel
Applelover schreef:Ik snap het heel goed dat ze die reclame niet zomaar weg kunnen gooien, maar een iets minder lakse kop of een gewoon Okee, was al genoeg geweest. Maar nog steeds vind ik dat Animal Event die reclame niet moet toestaan, al vanaf het begin niet.
Verzin iets anders leuks. Er is zoveel te bedenken: Een stoffen speeltje voor de hond (met reclame dan), een sleutelhanger met een klein frisbee-tje, van alles!
Maar dat mailtje is een slim idee