Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Vind dit een 'foutje' ja, niks of niemand overlijd, niks of niemand heeft pijn (jawel de beurs van de TS verwacht ik) maar thats it.
xSlvna schreef:Vind dit een 'foutje' ja, niks of niemand overlijd, niks of niemand heeft pijn (jawel de beurs van de TS verwacht ik) maar thats it.
anneliesdj schreef:xSlvna schreef:Vind dit een 'foutje' ja, niks of niemand overlijd, niks of niemand heeft pijn (jawel de beurs van de TS verwacht ik) maar thats it.
Mocht dit een teef zijn die ouder was en gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, icm een reu die gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, én ts zou iets geschokter reageren, dan zou ik idd zeggen dat het een foutje is.
Maar het teefje is veel te jong, bovendien is er kans op afwijkingen vanwege blue merle-gen en ts vind het allemaal wel meevallen. Degenen die hier mogelijk 'pijn' van ondervinden zijn het teefje en de potentiele pup-eigenaren.
anneliesdj schreef:Die conclusie trek ik aan de hand van haar berichten hier, als ze echt bezorgd is hoor ik dat graag.
Overigens wil ik wel graag weten hoe het verder gaat met de hondjes, zou het jammer vinden als ts dat niet meer wil melden.