Is mijn hondje drachtig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 18:48

Voor de mensen die oprecht interesse hebben over hoe het gaat met de kleine Bibi mogen me PB'en. Mensen die mij alleen maar zwart willen maken wens ik veel plezier in dit topic toe. Mijn intentie met het openen van dit topic was om hulp te vragen over deze kwestie en niet om herhaaldelijk afgezeken en beschuldigd te worden over iets waarvan ik ook weet dat het niet verstandig was. Veel plezier! :)

xSlvna

Re: Is mijn hondje drachtig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:21

Gelijk heb je!
Toen ik een jaar of 12 was opende ik eens een topic met rijfoto's, reed enorm slecht en reed met slofteugel, toen werd er maarliefst 15 bladzijdes lang gezegd hoe slecht ik wel niet was, 15.
Sorry dat niet iedereen een toptalent is, en er soms onverantwoorde (of echt foute) dingen gedaan worden door normale mensen. Bokt zit sws vol van mensen die overal een grootst iets van maken, hou op.

Echte fouten, ja dan kan ik daar bij inkomen, maar dit was dom, heel dom, maar niet expres.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:29

Maar ook als iets niet expres gaat, kunnen het wel erge fouten zijn?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:31

Vind dit een 'foutje' ja, niks of niemand overlijd, niks of niemand heeft pijn (jawel de beurs van de TS verwacht ik) maar thats it.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:37

xSlvna schreef:
Vind dit een 'foutje' ja, niks of niemand overlijd, niks of niemand heeft pijn (jawel de beurs van de TS verwacht ik) maar thats it.

Dus jij denkt dat een bevalling pijnloos is?
Het is gebeurd, denk ook wel dat TS beter oplet voortaan en toch iets geleerd heeft hier en misschien besluit om niet met deze combi te fokken, maar dit is niet niks als blijkt dat ze wel drachtig is, en het heeft zeker gevolgen voor het teefje, hopelijk niet voor de pups, ik vind dat daar toch te licht over gedacht word, niet dat het steeds herhaald moet worden hoe dom, stom of onverantwoord het is want dat ziet ze zelf al in, maar heel makkelijk zeggen joh foutje kan gebeuren? Dit is wel een hele impact voor het teefje die er dus wel onder lijd als ze drachtig is.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:41

Moderatoropmerking:
Met de laatste reactie van ts lijkt me dat alles wel gezegd is wat betreft deze actie. Er hoeft geen hand boven het hoofd gehouden te worden, maar het tot in den treure blijven herhalen is ook niet nodig. Wij zouden het dus op prijs stellen als die herhaling achterwege kan blijven en ts kan blijven updaten en tips kan krijgen in het topic zonder direct als broodfokker bestempeld te worden.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:56

Denk niet dat we een update krijgen. Als de teef pups in zich heeft kan ze evt wel tips van me krijgen wat in huis te halen.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:04

Via pb hoor ik ook niets :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:17

Niet iedereen zit 24/7 achter de laptop hé..

TS, ik heb je pbt. Ik ben benieuwd hoe het met uw hondje gaat :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:04

xSlvna schreef:

Mocht dit een teef zijn die ouder was en gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, icm een reu die gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, én ts zou iets geschokter reageren, dan zou ik idd zeggen dat het een foutje is.

Maar het teefje is veel te jong, bovendien is er kans op afwijkingen vanwege blue merle-gen en ts vind het allemaal wel meevallen. Degenen die hier mogelijk 'pijn' van ondervinden zijn het teefje en de potentiele pup-eigenaren.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:07

anneliesdj schreef:
xSlvna schreef:

Mocht dit een teef zijn die ouder was en gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, icm een reu die gecontroleerd is op erfelijke afwijkingen, én ts zou iets geschokter reageren, dan zou ik idd zeggen dat het een foutje is.

Maar het teefje is veel te jong, bovendien is er kans op afwijkingen vanwege blue merle-gen en ts vind het allemaal wel meevallen. Degenen die hier mogelijk 'pijn' van ondervinden zijn het teefje en de potentiele pup-eigenaren.

Nou nou daar trek je ook een conclusie die je helemaal niet kunt maken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:39

Die conclusie trek ik aan de hand van haar berichten hier, als ze echt bezorgd is hoor ik dat graag.
Overigens wil ik wel graag weten hoe het verder gaat met de hondjes, zou het jammer vinden als ts dat niet meer wil melden.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:42

moyra schreef:
Miracle het is nog al normaal dat tijdens de loopsheid de vulva opgezet is, 6 weken later niet meer hoor.

Jawel hoor, is bij mijn hond heel normaal. :) Hormonen van de loopsheid zitten nog 3 maanden in het lijf.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:27

anneliesdj schreef:
Die conclusie trek ik aan de hand van haar berichten hier, als ze echt bezorgd is hoor ik dat graag.
Overigens wil ik wel graag weten hoe het verder gaat met de hondjes, zou het jammer vinden als ts dat niet meer wil melden.

Dan zullen ze allemaal een beetje vriendelijker moeten reageren.
Ik geef TS gelijk als ze niets meer zou plaatsen.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:51

TS niet vi PB maar toch de vraag hoe het nu met het hondje is. Je hebt het topic geopend, lijkt me dan ook wel logisch dat er hier ook een berichtje komt met wat er wel of niet is.
Dat is het "nadeel"bij het openen van een topic, dat weet je als je een topic opent.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:56

Precies, dat geld ook voor de reactie's die ze liever niet had gehad.
Dat is wat je kunt verwachten als je meld dat je pup van 9 maand drachtig is.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:09

Het is de TS haar goed recht niet meer te reageren in het topic als ze dit niet meer zou willen. (Ook wel begrijpelijk)

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:52

Er is door de mod al aangegeven dat bepaalde reacties niet mogen, plus ts opent zelf het topic met de vraag of het hondje pups zou kunnen krijgen (terwijl je ook de DA dat kan vragen). Dan is het wel zo netjes dat je zodra je het antw dus weet het ook even doorgeeft.
Dat ze niet op iedereen wil reageren moet ze zelf weten, maar op niemand vind ik persoonlijk niet zo netjes, dan moet je geen topic openen met een "hulp" vraag.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 06:01

YamaSaki schreef:

Ik wel.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 07:50

vrouwke schreef:
YamaSaki schreef:

Ik wel.

Hoe gaat het dan met dr hondje?
Mag ook via pb :)
Ik hoop namelijk dat alles goed gaat en dat het meevalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:17

Ik heb ook niets gehoord, ik zou graag even horen hoe het met haar hondje is.

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:25

jeeetje wat een reacties zeg.
er word 103948320958290x gezegt hoe slecht het is en onverantwoordelijk.
ze vraagt jullie hulp niet jullie gezeur

simone,
ik heb je een pb gestuurd!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:48

Ik heb via pb ook niks meer gehoord. Jammer, want ik was wel oprecht geïnteresseerd en had volgens mij ook wel een post met tips neergezet. Maar goed, het zij zo.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:36

Ik heb ook nog niks terug, maar mijn PB is ook nog ongelezen, dus geduld. Niet iedereen zit dag en nacht op bokt.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:20

pfft wat een moraalridders hier zeg! Dat zouden mensen eens op een zwangerschapsforum moeten doen als er iemand zwanger is door een foutje :')

Sterkte met je hondje TS!