Fijn dat het zo opgelost is TS, ik snap best dat het voor jou een beetje zuur is maar fijn dat je zelf ook ziet dat de er hier gewoon een beetje een soort van miscommunicatie is geweest

Nodig dat stel gewoon uit voor een bakkie koffie vanavond en klets er even over, misschien valt het allemaal wel mee

@cabocio, maar 100 euro heeft geen twee baasjes

Als ik morgen zeg "die hond ben ik zat, ik breng 'm naar het asiel" en mijn vriend komt thuis.. Nou dan is ie echt niet gelukkig en ben ik goed zuur hoor

Hoewel mijn hond namelijk officieel op mijn naam staat (chip, raad van beheer etc) is dat helemaal niet ter zake doende omdat er al 3 jaar TWEE mensen zijn die voor t dier zorgen, namelijk mijn vriend en ik sámen

Gulpje schreef:Nou, als deze twee katten na 1,5 week al deel uitmaken van je familie zie ik echt niet in waarom dat niet zou gebeuren met andere katten

Soms ben je dingen niet van plan maar komen ze op je pad he

Mijn hond zat ook niet in de planning maar werd mij feitelijk "in de schoot geworpen" en hoewel ik na 3 dagen al riep "Die gaat nooit meer weg" en ik echt niet zonder dat gekke beest kan, had er nu waarschijnlijk nog geen hond geweest als we Ol niet toegeschoven hadden gekregen