Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb het idee dat haar gedrag minder vaak wordt, maar wel steeds heftiger, dus wil nu echt actie voor het te laat is.
.
) en begint toch te grommen. Taro lag gelukkig een stuk verder weg. Hij 'sluipt' van de bank, loopt naar de waterbak en schud zich uit en gaat water drinken. Ik sta op en hij stormt op me af, of hij me járen niet gezien heeft......
Ben er bijna zeker van, dat continu de zorgen door je hoofd zullen spoken. Steeds zul je er aan denken 'als het maar goed gaat'. Jullie hebben het prima met jullie prachtige dame, het enige waar je tegenaan loopt is het (geen) contact met andere honden.
De fokker had een wit teefje. Zo'n waanzinnig leuk beestje. Iedere keer als we er kwamen, zou ik haar zo weer mee nemen. Op een gegeven moment hebben ze besloten er een ander baasje voor te zoeken, aangezien deze kleur hier niet is toegestaan en ze er dus niet mee mogen fokken. Ik had haar het liefst die zelfde dag opgehaald. Alleen vanwege Kazuo heben we het niet gedaan. We hebben het nu redelijk goed onder controle en moet er niet aan denken wat we ons dan op onze hals gehaald hadden.

en oefening baart inderdaad kunst, maar het feit dat ze de pup gewoon compleet accepteert maakt me happy. Ik ben alleen heel nieuwsgierig hoe ik dat laatste punt moet interpreteren. Vooral waarom die pup er geen sjoege aan gaf...
en weer zonder problemen. Ze gaan nog niet spelend door het veld, maar vinden elkaar leuk, snuffelen aan elkaar. De pup was deze keer wat vrijer in haar gedrag en besloot sumiko aardig uit te dagen en oeh, dan wordt er eentje knorrig, hihi. Maar ze doet niks meer dan een keer een waarschuwing geven en verder negeert ze vooral. En de pup wandelt vrolijk tegen haar op, springt richting haar koppie. Zo geweldig om te zien! Sassol schreef:Oh wat fijn dat dat goed gaat! Houdt er wel rekening mee dat als de pup zo doorgaat (elke wandeling zich vrijer gaat voelen en gedragen) het wel een keertje fout kan gaan.
Probeer dit dus ook een beetje voor te zijn door de pup aan de rustige kant te houden.
Nog geluk gehad met een goede betaalbare GT vinden?