poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 09:26

Boris is idd geweldig. Vannacht heb ik heb overigens niet gezien. Tis blijkbaar minder koud en dan hebben ze mijn bed blijbaar niet nodig.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 09:27

Mevrouw Poes ligt hier ook vaak op bed. Zo gezellig is het altijd!
Maar vaak wordt ze na 3 dagen super vervelend, dus dan plaats ik haar weer in de bijkeuken.
't Moet wel leuk blijven natuurlijk :+

(wat doet ze na die 3dagen? Op tenenjacht!)

NatasjavE

Re: poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 09:30

Oja, tenenjacht.....ja dat heeft Boris, maar ook onze andere kat ook last van.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 09:58

We late de slaapkamerddeur.wel.op een kier. Zodar ze overal kan lopen . Behalve zolder( wel.overloop zolder) en de douche 1 kamer is nu nog beetje van haar naar beneden ook niet(ivbm hamsters)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:04

Bij mij niet op bed, die van mij verliest veel te veel haar. Ben al allergisch en in bed hoef ik ze echt niet te hebben! Ze hebben bedjes en plaats genoeg.

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:39

Air schreef:
Ik lees ook veel reactie's over veel haren, maar dat valt toch wel mee? Behalve in de ruiperiode natuurlijk.

verschilt heel erg per kat. Bij mijne valt het ook heel erg mee. maar een vriendin van me met witte pluizige raskatten is elke dag aant stofzuigen :wow: (maar die komen ook nooit buiten dus die stuiteren de hele dag rond dr flatje)

_Aine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 13:55

-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:26

Zéér herkenbaar, ik heb ook nog wel een paar van zulke foto's :D .

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:28

Hier mocht de kat willen dat ze ook maar in de búúrt van mijn bed mocht komen :=
No pussycatties on my bed :n

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 16:56

Die van ons ligt er tot nu toe (als we zelf in bed liggen ) even er bij

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 17:00

Meide iedereen heeft een poes in bed;) of je nou wilt of niet hihihi

Sorry moest ff

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:01

doezel2 schreef:

Sorry moest ff

_O-

Vhagar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:01

hahahahah

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 17:08

Mijn hond durft niet boven te komen, dus nee. :')
Als ik uit ben geweest en met vriendinnen beneden slaap om het huis niet wakker te maken, komt ze wel bij me liggen. Ze vouwt zich dan helemaal tegen me aan. <3

Ik ben ook wel eens wakker geworden naast het matras terwijl mevrouw er prinsheerlijk op lag in haar volle lengte.

Een poes heb ik zelf niet, maar een vriendin wel. Die ligt ook altijd bij mij als ik daar slaap. <3

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:04

doezel2 schreef:

Sorry moest ff

:j :') _O-

Hier slapen ze ook gewoon op bed, tis zo gezellig! Ik draai nogal veel in bed(ook als ik slaap) dus de ene komt even 10-15 min. bij me onder het dekbed liggen en gaat dan vanzelf naar haar kussentje, die naast mijn hoofdkussen ligt, en tukt daar lekker verder. Als ik dan s'morgens weer wakker word rekt ze zich lekker uit en komt dan weer bij me liggen. De andere is een geval apart :+ Haar boeit het niet zo dat ze ontelbare keren gelanceerd wordt :+ Als ik eens een keer stil lig, ligt zij meteen in het kuiltje tussen je ribben en je heup zeg maar(ik slaap altijd op m'n zij). Word helaas dan meestal wel wakker van die 5 kilo extra :Z

@ Colway Bedankt voor het beeld van die man met zijn vieze harige kontje :+ :')

@ Cowgirl Weet niet of je een droger hebt? Maar je zou eens kunnen proberen om een oude panty mee te wassen+drogen :j Dan trekken de haren namelijk naar de panty toe en blijven ze niet meer aan je overtrek plakken ;)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:10

galaxyfizzy schreef:
Misschien iets te persoonlijk, maar dan haal ik de foto er wel weer af
Mijn vriend had stiekem een foto genomen. Zo vind ik haar vaak 's ochtends := .

[ Afbeelding ]

oh ja dat doet mixie ook ruikt lekker ook op het kussen van mn vriend word je wakker , wat voel ik? keek ik recht in een paar ogen das ook raar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:22

ik ben allergisch voor katten :+

nee die komen mijn slaap kamer niet in, al vind ik ze wel erg leuk, de poezels <3

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:26

Hier trouwens ook geen vlooien, ze worden gewoon regelmatig behandelt. Ook komen ze beide elke dag buiten en ik heb ook nog een hond. Ook met de haren valt het reuze mee. Moet er misschien wel bij zeggen dat dat ik 2-3x per week mijn bed verschoon. Niet eens vanwege de katten hoor, maar vind het gewoon heerlijk om onder frisgewassen lakens te liggen. :) Bovendien ben ik alleen en zet ik geen wasmachine aan die halfvol is, dus kan het beddengoed er mooi bij :j

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 01:29

Frederieke_, als je allergisch bent is het idd niet zo'n strak plan. :) Ben je ook allergisch voor paarden(haren/stof) of dat niet?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 06:42

Een van mijn katten ligt het liefst overdwars op bed. En dan ook meteen overdwars over ons heen.
(En dan boos zijn als je je wilt bewegen :') )

Bij mij mogen ze gewoon in de slaapkamer.
Al die ik overdag die deur wel dicht. Meer vanwege dat dan het waterbed even kan luchten.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:11

Onze katten slapen elke nacht bij ons, Billy steevast bij mijn vriend op het voeteneind en Bruno steevast bij mij op het voeteneind.
Daardoor moeten wij een beetje vreemd slapen omdat we onze voeten niet goed kwijt kunnen maar dat geeft niets hihi! Vinden het wel gezellig :)
Van tevoren hadden wij afgesproken dat de katten absoluut niet in de slaapkamer zouden komen.... dat hebben we een halve dag volgehouden :')
Ik was het beddengoed overigens 2x per week op 60 of 90 graden dus dat is behoorlijk schoon :)

Bij ons overdag ook geen katten in de slaapkamer trouwens, ze vinden de boxspring wel leuk om hun nagels in te zetten. 's nachts doen ze dit niet omdat we erbij zijn en een spuit water over zich heen krijgen als ze het wel proberen ;)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:13

Toen onze kat nog leefde mocht deze uberhaupt niet op de bovenverdieping komen. Ik ben allergisch voor stof/haren en beneden op de houten vloer die goed schoon kon, regelmatig stoffen en zuigen ging dat allemaal prima en had ik nergens last van.
Boven was dat toch iets lastiger als meneer op bedden ed zou gaan liggen, dus nee bij ons geen kat boven.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:18

Er is er bij ons maar eentje die op bed komt slapen. Het liefst op het voeteneind. Niet bij mijn hoofd. Weinig trek om wakker te worden en tegen een poezenlijf aan te kijken :D

Soms wil ze ook wel eens onder de dekens. Dan gaat ze in mijn knieholte of onder mijn arm liggen. Vind het wel gezellig!

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:31

Ik vind t altijd wel gezellig :)
Zo lang ze niet gaan etteren dan, anders zet ik ze de kamer uit.
We laten de deur meestal open, nu het koud is liggen ze er vaak wel bij.
De kater ligt t liefst tegen ons aan en de poes gaat of boven op het hoogste punt liggen, of helemaal in een hoekje op het voeteneind.
Onze poes wil nog wel eens gaan swifferen :') (kan net onder het bed door kruipen en vind het leuk dan op de rug te gaan liggen en zich dan voort te bewegen door zich voort te trekken met de klauwtjes aan de onderkant van het bed)
Onze je-weet-wel kater vind het af en toe leuk om zijn speelgoed mee naar bed te nemen, dan vliegt er ineens een speelgoed muis om je oren en landt er een kat vol op je maag...

Meestal zijn ze wel lief hoor, ze schuiven opok braaf op als je je omdraait. Alleen als ze merken dat je wakker begint te worden wil de kater altijd een knuffel en gaat brr brrr brrrr zeggen en komt ie steeds verder omhoog gewandeld richting hoofd.. als ie eenmaal oogcontact heeft gehad gaat ie kopjes en kusjes geven haha, als je m weg of om duwt gaat ie gewoon weer verder slapen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:34

Alleen de dag dat alles de was in gaat :).
Honden echt ab-so-luut niet. Vind het smerig, die beesten lopen door de modder, door de paardenstront alles, nee dat hoef ik niet in mn bed. Katten zijn eigenlijk vrijwel altijd binnen, maar toch.. Die harige bende.
Op de bank mogen ze wel bij me onder mn kleedje, wat ze het liefst doen :').