Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar in het begin wil ik het langzaam opbouwen omdat ze nog wel eens brokjes uit doet spugen,dus kleine hoeveelheden lijkt me voor het begin beter voor dat kleine maagje. Heike schreef:Ik geef mijn hond caracroc. Heel goed voer voor een betaalbare prijs.
De dierenwinkel waar ik normaal voer koop gaat sluiten. Ik was dus naar een andere dierenwinkel gegaan om te kijken of ze daar caracroc verkochten. Zegt die jongen in de winkel. "Dit is ook goed voer" wijzend naar hun eigen brok wat je zelf kunt scheppen. Dus ik vraag "Wat zit daar in?" Zegt hij "ik heb geen idee"
Nou, dat is goed advies waar ik wat aan heb. Heb nu een andere winkel gevonden waar ze wel Caracroc voeren.
joda schreef:wij voeren hier altijd Royal Canin.. is wel wat duurder maar een prima soort voer. Om de vacht van je hond mooi te laten glanzen kan je eenmaal per week een rauw ei over de brokken doen. De meeste honden vinden dit heerlijk, het is niet schadelijk en ze glanzen er prachtig van
,dankzij de wijze ervaringen van andere mensen
,ben altijd zó bezig met mn fjord en d'r zomereczeem dat dit erbij is ingeschoten.
Leonyr schreef:Even een toevoeging;
Vers vlees is niet altijd de beste oplossing, ook al wilt men dat graag geloven.
Onze BC heeft ontzettend duur vers vlees gekregen, waar enkel en alleen maar vlees in zat en heeft hierdoor echt aan de dunne gezeten. Ander vers vlees moet hij überhaupt niet, dat gaat er gewoon niet in. Het enige wat hij wilt is RC brok of het 'nep-vlees-van-de-supermarkt.
Iets anders gaat er niet in of maakt hem ziek.
Overigens doet hij het op Royal Canin erg goed. Gezonde ontlasting, niet te veel/te vaak en hij stinkt niet. Zijn vast glanst en hij is ontzettend levenslustig.
joda schreef:als je mij bedoelt ponyparadijs dan was ik even ergens anders mee bezig..toelichting op royal canin..lees maar op de zak..en tja dat van dat ei adviseerde onze oude dierenarts ons. En verder als je me niet kent veroordeel me dan niet
joda schreef:als je mij bedoelt ponyparadijs dan was ik even ergens anders mee bezig..toelichting op royal canin..lees maar op de zak..en tja dat van dat ei adviseerde onze oude dierenarts ons. En verder als je me niet kent veroordeel me dan niet