Keet heeft hotline per mobiel. Uitzettingsbevel is vanavond wel verstuurd. Binnen 72 uur moeten ze de gehuurde ruimte verlaten.
Jola
Geplaatst: 15-03-13 21:26
Hoe?!?! Jij krijgt een voorkeursbehandeling
Dus binnen 3 dagen worden ze verwacht? Spannend!!!
Odette_
Geplaatst: 15-03-13 21:26
Ik lees ook al eventjes mee, ben benieuwd! Je foto op facebook is wel gemeen Sanne.. Toen ik er snel langs scrolde dacht ik eventjes dat er al 1tje was...
Jola
Geplaatst: 15-03-13 21:27
Ik moest hem ook vergroten om het beter te kunnen zien Odette, Limoentje takes us in de meling....
Vanmorgen was ze heel onrustig. Haar ogen en oren staan op stress-stand, ze zwiept constant met d'r staart en ze ging al even op d'r bevallingsplekje liggen met haar stresshoofd. Ze lag steeds op de vloer, stond weer op en probeerde d'r achterste te wassen en weer liggen en weer staan etc.
Nu ligt ze rustig languit op de vloer.. Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, als ik haar hoofdje zie denk ik niet heel lang!
Het kan binnen 24u na de slijmprop inderdaad, maar het kan ook zo nog een paar dagen duren. Vorig jaar verloor Tessa op dag 60 of 61 al haar slijmprop, op dag 65 of 66 (weet 't zo niet precies meer) is ze bevallen.
Maar je ziet vaak wel dat het snel op gang komt inderdaad. Als ik haar koppie zie denk ik niet dat het nog lang gaat duren, maarja ze kunnen je zó voor de gek houden.
Ze zit nu op dag 63, haar houding zegt me dat het ook écht niet lang meer zal duren. Ze wijkt niet van m'n zijde, ligt nu zelfs met d'r poot op m'n voet
Ze slaapt nog steeds... Zal toch niet weer een schijnbeweging zijn geweest, al die voortekenen? Grr.. Ze is trouwens in totaal ongeveer 1,2 kilo aangekomen deze zwangerschap.
Ik zat net voor de houtkachel met Lenthe. Ineens begon ze vreselijk te miauwen en stond ze op en keek me aan. Ik stond op om te kijken wat ze wilde. Ze rende in een streep (al achterom kijkend) naar m'n inloopkast (waar ze de vorige keer ook is bevallen) en ging daar liggen. Ze was heel onrustig en ik mocht niet meer bij d'r weg. Nu ligt ze weer languit beneden op de keukenvloer.