Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rider01 schreef:charlot, mee eens
ik ben ook helemaal klaar met dit topic, het is gewoon ontvoering op deze manier (zeker als de kerst er tussen zit en je weer 2 dagen verder bent)
De eigenaar moet vreselijk ongerust zijn op kerst, dat vergeet je nooit meer.
het is kinderachtig, oneerlijk zowel voor hond als eigenaar (en zal me niks verbazen als het ook nog eens strafbaar is)
Ik ben er KLAAR mee.
Samy schreef:Gelukkig heb je gebeld, dat een politie zegt dat je moet wachten tot morgen is helemaal niet verkeerd, maar er is nu een melding van een hond gemaakt. Zodat als de eigenaar belt, ze weten waar die zit en ze jullie in contact met elkaar kunnen brengen!
Nogmaals ik hoop dat je de eigenaar snel vind en dat de hond de nacht goed doorkomt! kaatjeee1997 schreef:boete voor naar spoed?laat me niet lachen? we bellen op voorhand hoor...
wel hebben net politie gebeld, moeten wachten tot morgen, nu goed?
whah ok, we zullen de hond los laten lopen? beter dan voor jullie?
De hond heeft een plmekje om te slapen tot morgrn en dat gaan we opzoek naar haar baasje, als ik volgende keer één van jullie honden zie: degene die dit strafbaar en ontvoering noemde: zal ik hem laten lopen? goed? lekker alleen verloren in het donker dat jullie hem zelf kunnen zoekn
kaatjeee1997 schreef:ik snap ook wel dat jullie zeiden dat ik de politie moeten bellen, maar jongens om daar nu zo'n drama van te maken?
Jullie snappen het zelf niet want we houden deze hond niet bij ofzo?De hond heeft een plmekje om te slapen tot morgrn en dat gaan we opzoek naar haar baasje, als ik volgende keer één van jullie honden zie: degene die dit strafbaar en ontvoering noemde: zal ik hem laten lopen? goed? lekker alleen verloren in het donker dat jullie hem zelf kunnen zoekn
kaatjeee1997 schreef:ik snap ook wel dat jullie zeiden dat ik de politie moeten bellen, maar jongens om daar nu zo'n drama van te maken?
Jullie snappen het zelf niet want we houden deze hond niet bij ofzo?De hond heeft een plmekje om te slapen tot morgrn en dat gaan we opzoek naar haar baasje, als ik volgende keer één van jullie honden zie: degene die dit strafbaar en ontvoering noemde: zal ik hem laten lopen? goed? lekker alleen verloren in het donker dat jullie hem zelf kunnen zoekn
maaike5581 schreef:Jongens hou toch eens op met zo'n discussie.
Ts en haar ouders doen alles wat op dit moment in hun macht ligt.
We wonen niet in België dus ik geloof niet dat wij kunnen oordelen hoe het daar gaat.
Dat hij/zij in een bench apart zit is helemaal niet slecht, zorgt ook voor enige rust
Ten tweede hebben wij noch Ts enig idee van het karakter van de hond.
Veiligheid gaat altijd voor, dat telt dus ook dat je een hond niet zomaar weer op straat zet rond een drukke weg.
Ik vind het juist netjes dat ze besloten hebben hem rond deze dagen thuis te houden ipv een asiel.
Ts succes ik hoop dat de eigenaar zich snel meld.
ik woon wel in belgië