Waar heb je hem vandaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rienne schreef:Uh sorry in Belgie mag je niet zomaar fokken tenzij je geregistreerd bent
Daarbij zijn de ouders allemaal met stamboom en de meeste broodfokker verkopen geen enkele gezonde pup. Dit is nu de 2e die wij er kopen en wederom geen gezondheidsproblemen.
secricible schreef:rienne schreef:Bij het Hezehof in Lummen daar hebben we 2 jaar geleden onze Chow Chow ook gekocht. Ben er zeer tevreden over!
![]()
Pff, dat is geen erkend fokker. Dat is gewoon een broodfokker... Ongelooflijk dat daar nog klanten voor zijn zeg
secricible schreef:Bizar, ze noemen zowel de amerikaanse akita als de akita onder 1 en dezelfde naam en verklaren alsnog een stamboom te hebben. Hoezo onmogelijk, het zijn al 13 jaar 2 rassen...
rienne schreef:Oke kan zijn. Maar wij hebben hier eerder een puppy gekocht ondertussen 3 jaar geleden en is kerngezond! en ja ieder beest kan ziek worden. Ook hebben beide honden de nodige entingen en ontwormingskuren gehad. En ik denk niet dat veel broodfokkers dat doen.
En heb van beide honden de ouders gezien en dat karakter ligt denk ik ook een beetje aan de manier waarop je het beestje opvoed. Met de Chow nooit geen problemen gehad en luisterd heel goed. Met de akita is het even afwachten maarja dat is met ieder beest dat je koopt.
Maar tot nu toe ook met de Akita nog geen enkel probleem gehad.
Heerlijk, wat een prachtige beesten! 
rienne schreef:Ik heb ook gezien hoe de honden gehouden worden
Ze zitten allemaal met minstens 2 à 3 puppys in een hok (groot EN SCHOON) voldoende water en kregen 2x per dag voer en konden ook binnen en buiten als ze wilden. De pups komen daar dagelijks in de hand en dat is te zien ook bij de grote honden die kwamen al kwispelend op ons af.
En goedkoop waren ze niet geen van beide maar dat terzijde wij zijn gelukkig met onze honden en hoop er nog lang plezier van te hebben. Overigens komen ze bij ons het terrein ook niet af en dienen bij ons als 'waakhond'. Enkel de mensen die wij binnen laten komen in contact met de honden en dat zijn dus buiten mijn ouders en schoonouders iig niemand
zal je echt niet in geweest zijn. 
.rienne schreef:Ik heb ook gezien hoe de honden gehouden worden
Ze zitten allemaal met minstens 2 à 3 puppys in een hok (groot EN SCHOON) voldoende water en kregen 2x per dag voer en konden ook binnen en buiten als ze wilden. De pups komen daar dagelijks in de hand en dat is te zien ook bij de grote honden die kwamen al kwispelend op ons af.
En goedkoop waren ze niet geen van beide maar dat terzijde wij zijn gelukkig met onze honden en hoop er nog lang plezier van te hebben. Overigens komen ze bij ons het terrein ook niet af en dienen bij ons als 'waakhond'. Enkel de mensen die wij binnen laten komen in contact met de honden en dat zijn dus buiten mijn ouders en schoonouders iig niemand
rienne schreef:Ik heb ook gezien hoe de honden gehouden worden