Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dat bullen heel.goed af te richten zijn. Tuhan schreef:Mijn beste vriendin....Wij hebben altijd bull terriers gehad. Zowel teven als reuen en ook 1 keer een nest gefokt via de club (NBTC).
Onze honden hadden stuk voor stuk een super karakter. Alleen waren ze erg eigenwijs, maar dat vond ik juist leuk.
Als je een bull terrier koopt doe dit dan via een erkende fokker. Je weet dan dat de dieren waarmee gefokt wordt een agressie en gehoortest hebben gehad.
Koop nooit een kruising, elke terrier-achtige zonder stamboom valt onder de "pitbullwet".
Ik kan je eventueel de fokkster van Bigshott Bull Terriers aanraden, zij fokt weinig en echt uit liefde voor het ras!
goed omschreven...mijn volgende bull komt zeker bij haar vandaan....
LoesLucky schreef:Tuhan schreef:Mijn beste vriendin....Wij hebben altijd bull terriers gehad. Zowel teven als reuen en ook 1 keer een nest gefokt via de club (NBTC).
Onze honden hadden stuk voor stuk een super karakter. Alleen waren ze erg eigenwijs, maar dat vond ik juist leuk.
Als je een bull terrier koopt doe dit dan via een erkende fokker. Je weet dan dat de dieren waarmee gefokt wordt een agressie en gehoortest hebben gehad.
Koop nooit een kruising, elke terrier-achtige zonder stamboom valt onder de "pitbullwet".
Ik kan je eventueel de fokkster van Bigshott Bull Terriers aanraden, zij fokt weinig en echt uit liefde voor het ras!goed omschreven...mijn volgende bull komt zeker bij haar vandaan....