Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

liljebo schreef:Ik heb slechts een deel gelezen, maar ben toch erg verbaasd over de mensen die zeggen dat TS dan maar ander werk moet zoeken of dat de baas maar moet meebetalen.
Momenteel mag je blij zijn als je werk hebt en er is voor een baas geen enkele reden om voor je hobby/liefhebberij te gaan betalen.
Het getuigt niet van veel realiteitszin om te denken dat je dat van een werkgever kunt eisen/verwachten.
Het advies om dan maar minder te gaan werken, lijkt mij ook niet erg realistisch, gezien ts al heeft aangegeven dat ze niet bepaald zwemt in het geld (dan kon ze ook wel uitlaatservice betalen)
Dat ze nu in deze positie is gekomen, was 3 jaar geleden niet te voorspellen.
Het clubje overplaatsen in een tijd waarin de asiels overvol zitten, mensen niet zo veel te spenderen hebben en het hier ook nog eens gaat om niet de gemakkelijkste honden, is ook niet zo simpel als sommigen lijken te denken.
Ik ga helemaal mee met de optie die veel mensen al noemen; een luik. De honden hebben elkaar en zijn in hun vertrouwde omgeving. Ik las hier in de krant over een koppel wat hun tuin in een hondenspeeltuin had verandert met simpele middelen; geel zand om lekker te graven, wat bouwwerkjes met banden en stokken etc... Ik vond dat eigenlijk een goed idee.
Misschien iets voor TS? gewoon lekker zorgen dat ze wat bezigheden hebben in de tuin zoals lekker graven, met stokken spelen, iets om op of in te kruipen... dat soort dingen. Ik weet zeker dat ze zich prima vermaken en dat een schuldgevoel onnodig is.

Mi_Amore schreef:Ik moet nog een gesprek met mijn baas aangaan over de hele verhuis en ik ga TOCH proberen om hen te mogen meenemen naar het werk overdag...