Mindim schreef:Marleenloveu schreef:
Wij hebben ook een boel kattennestjes voor de lol gehad. Vooral de rooie katjes is blijkbaar veel vraag naar want daar word na een dag al voor gebeld![]()
(hebben nu de katten gestereliseerd omdat ze te gestresst werden)
Ja, dat snap ik ook niet, dat je nog voor de leuk kattennestjes neemt. De asiels zitten vol met die dieren.
Serieus... Meer als duizenden katten in Nederland in de asiels en dan nog 'een boel' nestjes ook.
Steriliseren omdat ze te gestresst werden???
Naja, gelukkig gaat het hier niet over katten :S.
Zou zeker geen nestjes fokken. Wij krijgen als zoveel konijnen vanaf 6 maanden waar de kinderen niet meer naar omkijken of van mensen die plots allergisch zijn (ja, ik weet het.. je kan opeens allergisch worden.. maar zoveel mensen in Limburg zijn er echt niet allergisch voor konijnen).
Meestal vanaf 6 maanden is de schattigheid er een beetje af en hoeven ze de dieren niet meer.

Arme dingen..
, ondanks dat ik ze binnen wel mis heb ik ze naar buiten gedaan omdat ze nooit zo op hun gemak waren als zou moeten binnen, ze waren erg schuw toen ik ze kreeg en het is veel verbeterd maar je merkte gewoond at ze niet 100% op hun gemak waren en ik vond ook dat ze te lang opgesloten moesten zitten (ze liepen minstens 2 uur per dag los maar toch)