StalNollie schreef:Duhala even de rest lezen. luiers doen we niet meer werkt niet lees aub de rest.
en voor de voorgangers de hond is maandag mee naar de DA geweest en nagekeken. alsof ik zomaar even pillen meekrijg zonder de rest uit te sluiten. lekker kort door de bocht.
en ik ga me niet meer verdedigen heb ik geen zin meer in. het is al moeilijk genoeg. wacht op maandag en dan zullen we zien
en mijn keuken kan ik niet afsluiten omdat we daar een te groot huis voor hebben met een te grote ingang keuken.
en over het rondkruipen met kind en hond waar bemoei jij je ??? je weet de situatie niet of hij ALLEEN rondkroop.
heerlijk die vooroordelen.
het is DuhElO, geen duhala.
en mss zou jij beter eens lezen! ik heb het over luierMATTEN. geen luiers, luiers vind ik dieronwaardig.
en vooroordelen?
lees mijn quote nog eens:
Citaat:Je peuter die erdoor zou kruipen? waarom kruipt een peuter alleen rond in een ruimte met een grote hond? hoe braaf die ook is ...(en als je kindje niet alleen in de ruimte met de hond is, kan die niet door de plas kruipen, dus argument die wegvalt)
ik vraag waarom een peuter alleen in een ruimte met een hond verblijft? (want dan enkel kan de peuter door plas kruipen, als die niet alleen in een ruimte met de hond is dan ligt er ofwel geen plas, ofwel ben jij erbij om het te voorkomen.
dus waar lees je vooroordelen dat ik zou zeggen dat je niet goed voor je kind zou zorgen????
je opent een topic voor tips, we geven er, maar je wilt niks van tips aannemen, enige dat je kan l*llen is dat je geen zin hebt om iedere dag plas op te dweilen, en dat je niet aan de matjes mag.
dus resultaat is toch simpel? als de medicijnen niet werken, ga je hem moeten ofwel herplaatsen (wat je ook niet wil) ofwel laten inslapen.
that's it.