Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaPower schreef:Gisteravond ben ik met vriendinnen een avondje wezen 'stappen'. Eigenlijk gewoon naar een cafeetje, maar de hond was dus weer en poosje alleen. Ik heb echt het idee dat ze dan goed tot rust komt.
Maargoed, ik was dus best wel laat thuis en kan het niet maken om uit te slapen terwijl die hond gewoon brokjes en haar medicijn moet krijgen, dus ik wekker om 7 uur gezet, er uit gegaan. Hond brokjes gedaan en medicijn, wat water en even uitgelaten. Daarna ben ik lekker weer in bed gekropen.
Toen ik tijdje later weer beneden kwam wilde ze niet mee naar buiten, maar ik denk meer omdat ze niks hoefde te doen dan dat ze echt niet wou. Dus laten liggen weer water gedaan en rond 1 uur weer brokjes gedaan, die at ze braaf op.
Enn.. we zijn een hèel klein stukje langs de weg gelopen. Ik denk zo'n 10 meter, naar de eerste lantaarnpaal en weer terug. Ik was zò nieuwsgierig hoe ze het deed en hoe ze op autos zou reageren. Er stond een geparkeerde auto en daar keek ze in en zag haar spiegelbeeld, dat vond ze vreemd want ze bleef echt in de auto kijken, daarna zijn we stukje verder gelopen en ik hoorde een auto naderen en die zoefde er langsheen..
Jesda keek niet op of omZe vond ze zelfs leuk, had ik het idee.
Over een uurtje ongeveer ga ik weer een stukje met haar langs de weg en weer tot de lantaarnpaal en weer terug. De rondjes in de tuin heeft ze denk ik wel een keer gezien.
Zou het graag filmen/foto's maken maar mijn ouders zijn op vakantie en hebben de camera mee :}