Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieffiefi schreef:Sonja_vR schreef:als je dood neerpleurd met een hartinfarct of halfzijdig verlamd op de grond ligt te spartelen na een hersenbloeding...beide toch wel geldige redenen mag ik hopen?
Ja... Dat is ook wel een extreme. Maar ik ging er vooralsnog vanuit dat de eigenaar in het gemeentehuis zit.
Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ach.. Ik ben mezelf kwijt. Het is op kantoor al 25 graden...![]()
![]()
stef schreef:Gulpje schreef:is de eigenaar een eikel, nu is hij dood....
![]()
Soms lijkt het wel alsof jij per sé A moet zeggen, gewoon omdat de rest B zegt. Geeft niet verder, je gedram is wel vermakelijk hoor
nee hoor, ik loop alleen niet als een schaap achter de rest van de kudde aan.
weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. Sonja_vR schreef:als je dood neerpleurd met een hartinfarct of halfzijdig verlamd op de grond ligt te spartelen na een hersenbloeding...beide toch wel geldige redenen mag ik hopen?
stef schreef:vraagje tussendoor: Een aantal roepen: Zeker voor een pup.
Waarom is het voor een pup gevaarlijker dan voor een volwassen hond?
_San87_ schreef:Sonja_vR schreef:als je dood neerpleurd met een hartinfarct of halfzijdig verlamd op de grond ligt te spartelen na een hersenbloeding...beide toch wel geldige redenen mag ik hopen?
Zou dat het geval zijn op een parkeerplaats bij een gemeentehuis zonder dat er ook maar ambulance of politie aanwezig is?
) of misschien is het overmacht
Jis_ schreef:Sonja_vR schreef:als je dood neerpleurd met een hartinfarct of halfzijdig verlamd op de grond ligt te spartelen na een hersenbloeding...beide toch wel geldige redenen mag ik hopen?
Maar dan nog zou mijn hond niet in de auto zitten, tenzij ik bij de auto neerval zonder dat ik mijn hond uit de auto heb kunnen halen.
Daks schreef:als dat gebeurd is er a een ambulance bij
en b op staat ook een politie. Vaak staan er dan meerdere omstanders bij en ook die horen dan echt wel gepiep van de hond.
Dus dat gaat niet op.