Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geloof ik sowieso niet dat dat in brok kán zitten, maar goed.
anders waren ze omnivoren. ' Daar moest ie me toch wel gelijk in geven.. 
ik ben zelf 100% vegetariër maar vind dat een hond gewoon vlees hoort te eten en niet iets wat voor vlees door moet gaan (brok of zacht voer)... Moet zeggen dat ik wel een beetje eng word van al die karkassen enzo. Ach, als er geen huid meer omheen zit lijkt het niet meer zoveel op een echt diertje
Plus, alles wat mijn toekomstige hondje krijgt (ik droom al jaren van een Spaanse waterhond
iemand bekend met het ras? ) komt van de biologische slager/slachterij, of in elk geval een plek waar de beestjes een mooi leven hebben gehad. Dan is het goed voor mij 

haha.
maar ik had gelezen dat honden daar soms ook niet goed op reageren, als in dat ze niks meer te kauwen hebben en dus te snel klaar zijn. Vandaar. Plus er staan veel menu's online, daar kan ik wel wat mee
en ik ga tzt nog wel meer menu's opzoeken en mensen benaderen om tips.
(of het moet zo zijn dat we een keer de reddende engel uit moeten hangen
) Henkje schreef:Zelf heb ik 4 katten, die voer bijna alleen maar wild en biologisch.
En ei krijgen ze in harige vorm, als kuikentje.

moet er wel bij zeggen dat ik al mijn vlees bestel via barfplaats, dat scheelt ontzettend vergeleken bij al die barfsites (vergelijk 3,15 voor 1 kg tam konijnenvlees met 5,25 voor dezelfde kilo vlees...)
(ging wel over eend dat voor mensen bedoeld was )
en er word genoeg wild geschoten 
(wat krijgt jouwe trouwens giga veel te eten :| dan zouden die van mij echt dicht groeien! terwijl ze heel actief zijn )
Ik heb hem 27 kg wegend uit het asiel gehaald. Hij is nu 35 kg en niks te dik 
Maar heb wel alle achtergrondinfo over hoe de dieren zouden leven (bijv. in een natuurgebied of écht wild...) dus ik durf wel te zeggen dat ik echt wild voer ja. Het meeste vlees dat ik krijg via BP is geschikt voor menselijke consumptie overigens. Sonja89 schreef:@ Magrathea: ik schiet die dieren niet zelf af dus 100% zeker weet ik het natuurlijk nietMaar heb wel alle achtergrondinfo over hoe de dieren zouden leven (bijv. in een natuurgebied of écht wild...) dus ik durf wel te zeggen dat ik echt wild voer ja. Het meeste vlees dat ik krijg via BP is geschikt voor menselijke consumptie overigens.
)