Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liesjecryos schreef:Heel simpel omdat het woord kliko wordt gebruikt![]()
als die jongen hem in een donker hokje deed met hetzelfde oppervlakte als een kliko is er niks aan de hand.
Maar puur vanwege het gebruiksvoorwerp wordt er schande gepraat,terwijl het doel hetzelfde is![]()
Ts heb je hem trouwens ook op MP staan?
GamblersCup schreef:Nee, ik zou zo'n dier gewoon niet in zo'n kleine ruimte stoppen. En ik ga er vanuit dat een nachthok groter is dan 40 x 40 cm. Tenminste, bij ons wel.
Rieten mand laat hier geen licht door, hij staat in de schuur en rond en boven die mand staan nog ligstoel-kussens
Tussen de 'rietstengels' kan lucht door en aan de onderkant van de zijkant zitten 2 grotere gaten waar zuurstof door kan. Nu is het in de schuur sowieso niet zo heel licht maar door die ligstoel kussens +handoek over de bovenkant (anders springt ie tussendoor die spijlen
) komt niet veel lucht.BaileyMix schreef:mariska32 schreef:geen idee,zou kunnen.
1 telefoontje en je weet het.
Okee thanks! Ik probeer eerst een particulier voor hem te vinden, maar daar is natuurlijk kleine kans van slagen inMocht ie hier dinsdag nog zitten ga ik zeker even bellen!
anneliesdj schreef:TS had in haar beginpost staan dat ze al bij slagers had nagevraagd maar dat die hem ook niet willen.
Dus wat is het probleem als hij nu alsnog naar de slager gaat?
BaileyMix schreef:Stal wil hem niet terug (hebben er zelf al 2 en willen die ook wegdoen), kinderboerderij wil hem niet, slager wil hem niet, en zomaar loslaten in het bos is tegen mijn principes, dat overleeft zo'n beestje nooit.
Wat moet ik nou met hem doen? Mijn moeder heeft vanochtend briefje neergelegd dat die haan weg MOET zijn als ze thuiskomt...
anneliesdj schreef:BaileyMix schreef:Stal wil hem niet terug (hebben er zelf al 2 en willen die ook wegdoen), kinderboerderij wil hem niet, slager wil hem niet, en zomaar loslaten in het bos is tegen mijn principes, dat overleeft zo'n beestje nooit.
Wat moet ik nou met hem doen? Mijn moeder heeft vanochtend briefje neergelegd dat die haan weg MOET zijn als ze thuiskomt...
Ik snap dat dat de voorkeur heeft van TS maar als ik dit zo lees was ze die fase allang gepasseerd
BaileyMix schreef:Nog niet, ga zo de bokker nog eens PBtje sturen, zij kon dit weekend niet maar ik vrees dat ze deze week ook gewoon moet werken... Dus ja ff kijken. Mocht er nog iemand zijn met intresse, graag![]()
Hij wordt trouwens wel steeds mooier hoor, best moeilijk om hem weg te doen want hij is zó leuk. Rent de hele bende opeens naar het gras ofzo, hij erachteraan en gaat 'ie volaan op z'n plaat omdat hij over de veren aan zijn poten struikelt