Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:CrazyCat schreef:En opmerkingen als "het is maar een kat" vind ik vrij respectloos, mensen mogen toch zelf bepalen hoeveel hun "eigendom" voor hun betekent.
Het heeft toch niets te maken met wat die kat voor haar betekend?
De buurvrouw bied ze onderdak en voert ze, ze mishandelt ze niet ofzo.
De katten gaan vrijwillig bij haar naar binnen, dan hoeft er toch niet zo'n probleem van gemaakt te worden.
Diablo schreef:pinuts schreef:je hoort gewoon van andermans spullen af te blijven. of dit nou een kat is, een hond, een fiets of iets anders. Daarna is er gewoon vriendelijk verzocht dit niet te doen. Daarnaast is er zelfs een kat aangeboden(!). En buurvrouw blijft lastig vallen. Want dat is het. En daar heeft ts veel last van, dus ik denk toch.. politie.. hoe vervelend dan ook..
Als je niet wil dat er iemand aan je katten komt, die ook nog eens zo sociaal en aanhalig zijn dat ze zélf op iedereen afgaan, moet je ze gewoon niet loslaten.
bigone schreef:Geef je katten veel eten voor ze naar buiten gaan, iets lekkers, vers vlees, zodat ze echt de buik vol hebben en niet zo snel naar de buurvrouw gaan. Laat ze naar buiten en film de buurvrouw wanneer ze ze binnen wil lokken. Ook filmen als ze binnen zijn en je ze weer op komt halen, hopelijk wil ze ze dan niet geven. En dan hopen dat de verhuurder misschien er werk van wil maken. Als niets helpt dan toch maar een ren bouwen, hoeft niet zoveel te kosten, grote boomstronk erin en dan vinden katten het vaak al goed.
F_Orumster schreef:Ik heb even een idee van laag niveau...
Je hebt van die hulpjes om kattenpies te vangen, zodra de buuf je katten in huis heeft, deze urine door de bus spuiten en hopen dat zij afkerig raakt van je katten als ze denkt dat ze in huis plassen? Moet je wel echte kater urine hebben, anders stinkt het niet genoeg.
nine1987 schreef:Ik vind het wel een probleem.. En waarom? Mevrouw is psychotisch.. Op het moment dat zij denkt dat mijn katten haar gaan aanvallen en opeten, dan weet ik niet wat zij doet.. Snap je wat ik bedoel?

)