Bordercollie fans!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:35

Kuggur schreef:
Ik heb je een uitgebreide pb gestuurd die hopelijk mijn standpunt wat verduidelijkt Dhani.

Gelezen en gereageerd! :j

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 12:52

Mijn BC is gewoon bang van onze paarden (het meeste van onze 4-jaar die nogal speels is) :(:)

Wij hebben onze paarden in de winter/herfst aan huis staan en hij weet dat hij niet in de paddock mag als er paarden staan, hij doet dat ook niet.
Toch heb ik hem eens betrapt toen hij juist onder de omheining was gegaan. Wat ik zag was echt zooooo grappig :')
Hij lag op het stukje van onze toen 3-jarige ruin, Bentje lag op zijn rug en mijn paard was met zijn lippen aan het kroelen op Bent zijn buikje. Wat lag meneertje daar te genieten met zijn ogen dicht. Op die moment moet je streng zijn want hij mag daar niet komen, maar ik deed bijna in mijn broek van het lachen.
Enkele weken later durfde hij niet eens in de paddock kijken als er paarden liepen, dus volgens ons is dat stiekem gekroel een keer verkeerd afgelopen met een trap van een hoef.
Als we nu naar de weide gaan en hij ziet de paarden dan blijft hij staan of zitten en kijkt hij de andere kant op (hij gaat niet vluchten).
Hij wil dan ofwel blijven zitten of naar huis gaan, maar hij moet meegaan want ik kan hem moeilijk achterlaten in het midden van de weg op 100 meter van de weide.
Misschien iemand die tips heeft? Hij moet niet mee bij de paarden (ik wil hem niet nog meer trauma's geven) maar er is een groot stuk waar geen paarden lopen waar hij dan mag blijven, en dan is hij toch van de weg af.

Mama_Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:22

Voor degene die morgen niks te doen hebben. Morgen om 14.00 uur is er een BC Wandeling in Hulshorst! ;) Stuur maar pbtje als je mee wil..

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:44

Mama_Rianne schreef:
Voor degene die morgen niks te doen hebben. Morgen om 14.00 uur is er een BC Wandeling in Hulshorst! ;) Stuur maar pbtje als je mee wil..

TOP rianne!! Misschien willen er wel meer mee :)

Science90

Re: Bordercollie fans!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:42

zijn de leuke foto's op?? -O-

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:56

Mooie foto's gemaakt gister Rianne ;) Ik zag foto's van de fotoshoot van Reilly en Billy Jean voorbij komen op facebook. Een volgende keer gaan we graag mee, we hadden jammer genoeg al plannen gister.

Wij gaan straks waarschijnlijk ff met Gizmo naar het strand bij Harlingen, laatste dag tot oktober dat de honden los mogen op het strand en het is best lekker weer.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 12:41

emilieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 19:47

Superleuke foto's van Gizmo op het strand, hij had volgens mij heel veel plezier.
Was hij niet moe toen jullie weer naar huis toe reden? Ik kan me voorstellen dat die heel de avond zijn oogjes dicht had en lekker lag te snurken :D

Wij zijn al een paar keer in Nieuwvliet geweest met mijn paard, maar dat was voor 10.00 's morgens en na 17.00 uur. Mogen honden dan ook loslopen of moeten ze altijd aan de leiband?

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:20

Thanks :) Hij was idd heel moe toen we naar huis gingen, hij heeft daarna ook heel lekker liggen slapen haha