veel dingen die ik zie, dan denk ik meteen. ik had zo gehandeld of ik zou het zo hebben gedaan.
Langcara schreef:marleen_usar schreef:Mee eens, ze zeggen dat hij achter de schermen heel anders is naar de dieren toe.
Ja, "ze zeggen".
Als je daar op af moet gaan....
hahaha inderdaad.. maar 'ze zeggen' zoveel
en ja, als ik de honden zie van hemzelf lijkt het me niet echt logisch dat hij 'anders is' achter de schermen..
een dier verklapt heel veel.
wel moet ik zeggen dat cesar nu veel anders met de dieren om gaat, en in de zin van.
wat is het makkelijkste wat ik kan doen om maar zo min mogelijk echt met het dier te werken.
zoals hulp middelen gebruiken zoals een 'stroomband'
Martine_R schreef:marleen_usar schreef:Als je een hond uit put dan is mij zo mak als een lam ja zo kan ik het ook.
Uitput? Een hond heeft gewoon beweging nodig, anders gaat hij zich vervelen en gaat hij dingen vernielen of iets anders..
''Ja meneer Millan, onze hond vernielt alles in huis.''
''Aha. Hoe vaak lopen jullie met hem?''
''Nou, een keer per week..''
een hond moet inderdaad beweging hebben..
en een drukke opgewonden hond kun je niets aan leren.. zoals een bange hond!!
als ik 1 dag niet heb kunnen wandelen (alleen in de wei heb laten rennen) of minder dan min 1 uur heb gelopen met mijn hondje, krijg ik de dag erna het niet meer geregeld..
dan heb ik echt de handen er aan vol..
moet wel zeggen, het is een jack russel pup
maar of het wel of geen jackrussel is, een hond heeft beweging nodig..
ik ga ook een loop band halen, zodat als ik dan eens niet zo heel veel tijd heb, haar dan op de loopband kan zetten.
Laurie26 schreef:Ik hou inderdaad ook van het feit van Cesar honden eerder zal rehabiliteren dan afmaken. Ook dat hij het belangrijk vindt om de mens leider van de roedel te maken, oké, hij geeft de honden af en toe een tik met zijn hiel, maar dat doen ze onderling ook. Net als paarden in een kudde elkaar ook wel eens een dreigende schop verkopen![]()
.
gelijk heb je, als een hond in de kudde zich niet gedraagt krijgt die ze ook over zn flikker van de roedel.
en ja, dat knietje of die kleine schop heeft een dier gewoon nodig..
zoals het ook in de roedel gaat.
voorstander ben ik op zich wel, maar dan tot de methode tot 2011,, nogmaals het lijkt alsof hij het niet meer kan
en daarom extra hulpmiddelen erbij gaat gebruiken,
waarom kon hij eerst wel alles oplossen zonder hulpmiddelen ?? en nu niet meer.

dus ik hoef me er niet druk om te maken ook.