de rubrieken zijn kleiner er zijn bv lleeftijds catherogie's zeg wat doms van 9 maanden tot 12 maanden ja niet iedereen die dan een pup heeft in die leeftijd maar er is ook een catherogie van 1 tot 2 jarige en ja dan heb je heel wat meer honden in de kring staan
love_Soraya
Geplaatst: 12-04-12 15:18
wat een prachtige honden komen er voorbij heb zelf een Duitse Dog en mijn zus een Amerikaanse Bulldog van Darkenwald
Ik ben zojuist stapelverliefd geworden op de Dog van love_Soraya Wat een plaatje! Als ik toch eens een groter huis had... Mijn moeder en ik hebben altijd zo'n hond gewild.
De Bull van je zus is ook prachtig zeg!
Elma, foto 10 is prachtig! Van foto 11 heb k ook nog ergens een plaatje, ook zoiets typisch, die blije hoofden altijd
inlijsten! Echt geweldig Had de achterbuurman een flats kwijl tegen zn voorraam?
abukir
Geplaatst: 13-04-12 11:50
Hahaha dat zeg jij nu wel, maar van het raam tot aan de achterkant van de auto zitten spetters. In reallife is het nog mooier dan fladdert heel die wang op en neer
Wat gaaf om te zien hoe ze veranderd zijn door de jaren/maanden heen, vind ik. Echt tof. En abukir, die laatste foto's van Jack.. .... Meer hoef ik niet te zeggen geloof ik. Wat een heerlijk smoelwerk heeft dat dier