Anyway, dan NOG is het GEEN excuus om iemands verdriet nóg groter te maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MelanieB schreef:Nouja, zij zelf echt gefokt, ik denk dat d'r ouders daar ook mee te maken hebben.
Damned schreef:Eigenlijk had ze wel beter moeten weten, Zij heeft ze gefokt, nu zit ze met teveel hanen, tja.. er is dan toch gewoon geen andere oplossing dan dat ze weg moeten?
Dat gaat nu eenmaal zo, daar is niets aan te doen.
MelanieB schreef:Nouja, zij zelf echt gefokt, ik denk dat d'r ouders daar ook mee te maken hebben.

horzlover schreef:Jezus Dit is echt weer een gevalletje tipisch bokt!
IK snap dat Ts er mee zit dus ts heel veel sterkte de kinderboerderij is idd een goed idee!
Sommige reageren heel normaal hun treft geen blaam maar sommige lopen gewoon te KELOTEN!
Wendy1978 schreef:en zelfs de 2e opmerking (Laaste regel) vind ik echt weer te ziek voor woorden
Dit is soms de reden waarom ik bokt zo haat!
MaritAriel schreef:horzlover schreef:Jezus Dit is echt weer een gevalletje tipisch bokt!
IK snap dat Ts er mee zit dus ts heel veel sterkte de kinderboerderij is idd een goed idee!
Sommige reageren heel normaal hun treft geen blaam maar sommige lopen gewoon te KELOTEN!
En dan op de kinderboerderij 8 hanen neer zetten die uiteindelijk gaan vechten waardoor je ineens 8 zwaargewonden hanen hebt? Ze kan er daar hooguit 1 of 2 (licht aan de hoeveelheid hokken) kwijt en wat moet ze dan met de rest? De meeste mensen kopen ze voor consumptie, ookal doen ze zich anders voor. klinkt heel hard, maar ik heb dat zo vaak meegemaakt dat ik geen haantjes meer durf te verkopen en daarom ook er voor zorg dat er geen kuikentjes komen.
MaritAriel schreef:MelanieB schreef:Nouja, zij zelf echt gefokt, ik denk dat d'r ouders daar ook mee te maken hebben.
Sommige mensen reageren hier inderdaad veels te hard, maar ook veel mensen hier komen een beetje zweverig over. We moeten natuurlijk wel realistisch blijven

Citaat:Natuurlijk is dat zo. Maar dan kan ze er nog wel verdrietig om zijn, en dat is zeker geen reden om maar heel lomp te reageren. Je kunt het best aankaarten, maar een beetje genuanceerder dan sommigen hier zou wat aardiger zijn naar TS toe. Hopelijk leert ze wat van de situatie maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze maar de grond in gestampt moet worden of dat de dood van haar beestjes er even extra ingewreven moet worden.
Biggers schreef:moelly schreef:Vervelend voor je, maar waarom heb je ze niet op marktplaats gezet of op bokt om gratis af te halen?
Marktplaats zonder resultaat.
Bokt markt lukt niet per mobiel.
Pc is kapot
MelanieB schreef:MaritAriel schreef:
Nouja, zij zelf echt gefokt, ik denk dat d'r ouders daar ook mee te maken hebben.
Sommige mensen reageren hier inderdaad veels te hard, maar ook veel mensen hier komen een beetje zweverig over. We moeten natuurlijk wel realistisch blijven

Citaat:Natuurlijk is dat zo. Maar dan kan ze er nog wel verdrietig om zijn, en dat is zeker geen reden om maar heel lomp te reageren. Je kunt het best aankaarten, maar een beetje genuanceerder dan sommigen hier zou wat aardiger zijn naar TS toe. Hopelijk leert ze wat van de situatie maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze maar de grond in gestampt moet worden of dat de dood van haar beestjes er even extra ingewreven moet worden.
MelanieB schreef:Ook jij bent nou niet bepaald netjes.
Stomme gedoe met realisme, weet ze nu wel hoor.
MelanieB schreef:Tuurlijk, is het ook niet, maar denk je niet dat er (door anderen mede) duidelijk genoeg is uitgelegd? Dus ja, ze wist het misschien wel, maar mag ze daarom niet verdrietig zijn? Mag je daarom maar gewoon iemands verdriet nog groter maken? Is gewoon geen excuus.