die wil niemand hebben
gelukkig weet ik dat hij wel heeeeel lief is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die wil niemand hebben
gelukkig weet ik dat hij wel heeeeel lief is

karuna schreef:Ook in een luxe tent mogen ze vaak mee hoorzelfs in restaurants waar ze 7 gangen menu s hebben.kwestie van vooraf vragen en eigenlijk zelden zijn ze verboden.
Een rat ontsnappen in een supermarkt. Ai daar kunnen ze voor gesloten worden als dat gebeurt.
Wat ik smeriger vind is idd vieze kinderhanden die overal aanzitten. Vieze schoenen in het winkelwagentje door het zitje dat daar zit. Brr.
.JJane schreef:Ik en mn hond? Me and my shadow!
pleiada schreef:Ik vind het nooit zo handig mijn hondjes mee te nemen de winkel in,maar als een ander het doet vind ik dat been probleem..Ik snap niet dat er zoveel mensen vies zijn van honden en dieren in het algemeen..alsof we zelf helemaal vrij zijn van bacteriën,nou dacht het niet en bacteriën zijn overal en daar is niets mis mee..
Iris82 schreef:Nou durf ik het eigenlijk niet te vertellen maar zo heb ik een keer mijn eigen hond gejat.
Mijn moeder had de hond bij een winkel liggen en toen was ik toevallig ook in het winkelcentrum en kwam de hond tegen. Hond los gemaakt en 10 meter verderop gaan staan. Toen ze naar buiten kwam schrok ze wel even maar heb haar gelijk geroepen om paniek te voorkomen.
Miracle_ schreef:Ik was mijn groentes voordat ik ze op eet.. Daar zitten ook kinderen met snotvingers of zandklauwen aan hoor.. Dus een hondenneus is daar niks bij
Broden in folie met luchtgaten? Dan drogen ze uit.. En naar mijn weten zitten vleeswaren altijd verpakt..
Citaat:(ook niet in b.v. een ziekenhuis )
Citaat:volgens de keurings/inspectie dienst mogen er geen dieren zich bevinden waar eten bereid word
magda_90 schreef:Miracle_ schreef:Ik was mijn groentes voordat ik ze op eet.. Daar zitten ook kinderen met snotvingers of zandklauwen aan hoor.. Dus een hondenneus is daar niks bij
Broden in folie met luchtgaten? Dan drogen ze uit.. En naar mijn weten zitten vleeswaren altijd verpakt..
Winkels met een vers afdeling verpakken brood, vlees(waren) en kaas vers in dus daar kunnen ook honden haren in terecht komen.
Kenyada schreef:klopt, ik werk bij ah en daar mogen ook geen honden mee naar binnen. wij snijden vleeswaren nog zelf, veel brood bakken we zelf af. wat dat betreft vind ik ook dat honden niet in een supermarkt thuis horen. al is het alleen maar omdat niet iedereen het fijn vind dat er honden in een winkel komen. ( ik ben er zelf absoluut niet vies van, maar niet iedereen is zoals ik...)
Langcara schreef:In de intratuin in Almelo mogen honden wel mee in het karretje. Maar onze Bobbes is gewoon een keer gewoon aangelijnd mee geweest. Vond ze heel apart. Sinds ik meerdere honden heb doe ik dat eigenlijk niet meer.