Diesel ligt languit op de bank te maffen en de katten op een grote kussen op de grond voor de verwarming
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Iris82 schreef:Nou vorig jaar waren de buurtkinderen rond deze tijd op 1 jan nog steeds aan het stoken met de rotjes en de grondbloemen die ze niet op kregen. Toen ik er toen wat van zei kreeg ik een van de ouders achter me aan.
ik was verbijsterd, dan spreek je toch die jongen aan dat ie niet naar dieren mag gooien en dat ie sorry moet zeggen, tenminste dat zou ik doen

) nee, sta niet voor mezelf in (ben echt wel is bang dat ik dan zo boos word dat ik zo'n kind/kerel een soejang zou verkopen, kan natuurlijk niet maar zou heel goed mijn 1e reactie kunnen zijn). Die vader zou ook een veeg uit de pan krijgen. Bah, misselijkmakend! Miepie77 schreef:Iris82 schreef:Nou vorig jaar waren de buurtkinderen rond deze tijd op 1 jan nog steeds aan het stoken met de rotjes en de grondbloemen die ze niet op kregen. Toen ik er toen wat van zei kreeg ik een van de ouders achter me aan.
zo herkenbaar, vorig jaar een jochie van een jaar of 11 gooide vuurwerk naar me terwijl ik met de honden langs wilde lopen, ik zo klere joch kan je wel naar honden gooien, komt ineens zn vader de tuin uit of ik een ram voor mn bek wilde hebbenik was verbijsterd, dan spreek je toch die jongen aan dat ie niet naar dieren mag gooien en dat ie sorry moet zeggen, tenminste dat zou ik doen