Chiwawa opgegeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Re: Chiwawa opgegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:48

Wat een nare reactie's staan erbij. Ook al is een chihuahua niet je eigen smaak en vind je het meer op een rat lijken dan een hond (ben ik wel mee eens) het blijft toch een levend wezen waar die vrouw een hechte band mee had. Erg cru om dan te zeggen dat het 'hilarisch' is.
Ik vind het daarom heel erg sneu voor die mevrouw, wat een nachtmerrie moet dat zijn!
Ik zou er niet aan moeten denken dat het gebeurd met één van je huisdieren. Het is een stukje natuur die heel erg hard is, zo zie je maar weer.

Zielig voor het hondje, ja ongetwijfeld. De reiger heeft wel een grote maaltijd eraan en kan weer even vooruit. Heel hard, maar dat is de natuur.

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:57

_O-
Nikka schreef:
Inlevingsvermogen van een garnaal.

Ochja, mijn eerste reactie was eerst lachen omdat ik het mij levendig voorstelde := . Daarna pas de realiteit dat het beestje effectief wel ten prooi is gegaan en dat dit beestje toch eentje was waar die vrouw echt van hield ;( . Heel jammer natuurlijk.

Maar mensen, zeik elkaar toch niet af voor zo'n domme dingen, er zijn genoeg 'serieuze' dingen waar je beter kunt over gaan klagen dan het feit dat iemand kort door de bocht gaat... Verpest zo'n beetje de sfeer van het topic hier...

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:59

Hmm dat was een duur kostje!

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 19:04

Toen ik hoorde wat er was gebeurd was inderdaad mijn reactie zeer gemengd.
En als ik dit verhaal vertel aan mensen hier in de buurt, die zelf ook honden hebben, reageren ze allemaal hetzelfde.
Eerst geschokt, grote ogen, hand voor de mond en bieden hun excuses aan dat ze in eerste instantie moeten lachen. Vervolgens vragen ze wel hoe het met de vrouw en hond in questie is afgelopen, de meesten kennen haar ook wel persoonlijk.
Ik heb die vrouw zover ik kon geprobeerd te troosten, en dat kwam wel vanuit mijn hart.
Ik vind dat vrij normaal, en ga haar geen vergelijking met een rat, kuiken of vis voor de voeten gooien, dat vond ik niet gepast.

Martine ik heb respect voor mens en dier, dus ik vind jou manier van reageren ook niet geslaagd.
Ik zie dat jij een schattige foto van een ezel in jou profiel heb staan, ik neem aan dat jij gek bent op dat diertje, en jij net zo van streek zal zijn als dit levend word doodgebeten/opgevreten.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:06

Zo, daar gaan je centjes :oo Heel bizar!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:15

eenitraM schreef:
Franka1986 schreef:
Ik vind dat er dom gereageerd wordt een hond is toch niet te vergelijken met een vis of rat... Met een vis of rat heb je heel geen binding mee dus zeker minder erg dan je eigen hond... En of dat nouw een kleintje is of een grote :(

Ik vind het verschrikkelijk!! Ik schrok best van dit verhaal ik laat mijn chi ook altijd uit op een wandel pad tussen 2 slootjes waar dus ook reigers zitten :oo nooit gedacht dat die dingen ook hondjes kunnen
pakken ;(

Zou echt ziek worden %) ...

Wie zegt dat je geen binding kunt hebben met vissen of ratten? Hier iemand uti de buurt die houdt schildpadden. Heilig zijn ze! Slangen.. :j Ook lievelijk. Alsof het je beste maatjes zijn! Wandelende takken. Ook! Het is maar net waar je voorkeur voor naar uit gaat! Maar houden kun je van alle diersoorten

Jaa maar die zijn dan van jezelf als ik een reiger zie die een visje uit de sloot zie vissen denk ik echt niet van aaaah visje... Als het je eigen vis is tja dan is het misschien anders... Maar ik ben van mening dat je niet echt een band kan hebben met een vis :+ of schildpad... Je kunt er van houden maar tis niet echt een maatje zoals een hond :o .... Een vis wordt er echt niet vrolijker van als jij thuiskomt, een hond is meer een deel van je gezin zeg maar soort van familie lid:P

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:21

het blijft sneu want, hoe klein een hondje ook is, een hond is 9 vd 10 x toch wel een gezinslid bij een familie.

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 19:22

Mytens schreef:
het blijft sneu want, hoe klein een hondje ook is, een hond is 9 vd 10 x toch wel een gezinslid bij een familie.

Precies, daarom gaat de vergelijking rat, kuiken of vis niet op.
Deze vrouw in kwestie moest het thuis ook nog vertellen aan haar jongere kinderen tussen de 5-9 jaar oud...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:23

nou heb je een pup nog niet zoooo lang dat je er al een onwijs sterke band mee hebt, dus qua dat valt het ook wel mee, maar het is gewoon het idee en het zien voor een eigenaar al ondraaglijk. Dan heb je meteen het gevoel dat je als baasje faalt om het maar zo te zeggen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:29

lifaya schreef:
nou heb je een pup nog niet zoooo lang dat je er al een onwijs sterke band mee hebt, dus qua dat valt het ook wel mee, maar het is gewoon het idee en het zien voor een eigenaar al ondraaglijk. Dan heb je meteen het gevoel dat je als baasje faalt om het maar zo te zeggen

Sommige mensen zijn al weken bezig met een pup, voordat hij in huis komt. Regelmatig langsgaan bij de fokker enz.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:31

OMG..... Ik zeg ook altijd, houd bijv jonge kittens binnen, ze zijn zulke makkelijke prooien!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:39

Sabinee__ schreef:
Maar als ik googel op internet dat komen er wel meerdere stukken boven dat Reigers niet aanvallen, geen puppy's eten (Reigers kunnen overduidelijk zien dat het GEEN vis is..)

reigers eten ook eenden kuikens.. ook die leive baby s bij mama eend. ook muizen ect!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:39

eenitraM schreef:
:=

Hilarisch!

Vraag me af waar ik me dan bevind in een voedselketen.

omg.. hilarisch???!
je hecht je aan een hond, die wordt opgevreten en dat is hilarisch??
Heb jij nog nooit echt van een dier gehouden ofzow? menn.. met die fries met die opengesneden keel vond je ook al niet zielig,, want ja, het is maar een dier en bij mensen gebeurd het vaker, en dat is erger.
en dan zeg je tegen mij dat ik eens wakker moet worden?
omg.

echt sneu voor die vrouw !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:42

Is het hondje trouwens écht opgegeten?
Voor hetzelfde geld ligt ie nu pijn te lijden in de berm.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:42

mika11 schreef:
:oo Ik dacht dat reigers zulke schuwe vogels waren, dan was het hondje een aardig stuk van z'n baasje af.
Anders komt de reiger niet zo dicht in de buurt van een mens.
Wat een eng verhaal, het zal je maar gebeuren

ze zijn juist snel mak hoor als er maar eten is.. niet op je schoot.. maar als ze eenmaal weten dat iemand ze voert.. lopen ze zo je tuin in ook midden in de stad..

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:46

Sabinee__ schreef:
Maar als ik googel op internet dat komen er wel meerdere stukken boven dat Reigers niet aanvallen, geen puppy's eten (Reigers kunnen overduidelijk zien dat het GEEN vis is..)

Ha! Reigers eten echt niet alleen vissen hoor! We hebben hier diverse "om het huis" en ik zie bijvoorbeeld met regelmaat dat er een dikke rat of mol verschalkt wordt door een reiger......

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:47

_Pretty schreef:
Is het hondje trouwens écht opgegeten?
Voor hetzelfde geld ligt ie nu pijn te lijden in de berm.

Ik zou inderdaad geloof ik wel kijken of ie nog ergens zou liggen..

Maar wat een verhaal, ik kan het haast niet geloven! Lijkt me vreselijk om mee te maken!

Trouwens, reigers eten wel mee 'rare' dingen hoor.
Kijk hier maar eens naar: http://frontpage.fok.nl/nieuws/198540/1 ... onijn.html

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:58

xRomana schreef:
Mytens schreef:

Precies, daarom gaat de vergelijking rat, kuiken of vis niet op.
Deze vrouw in kwestie moest het thuis ook nog vertellen aan haar jongere kinderen tussen de 5-9 jaar oud...

Idd....

Ergens moet je er bijna wel om lachen, vooral omdat het ook zo onwerkelijk is. Maar bedenk je eens dat het om een GEZINSlid gaat!! Dat maakt het alleen maar in en in triest en verdrietig.... Super sneu...

Voor mensen die er enkel maar om kunnen lachen; hoe zou je het vinden als een van JOU huisdieren wordt opgegeten, door wat voor beest dan ook :(

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:10

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:07

Moderatoropmerking:
Kort maar krachtig; hierbij een vriendelijk doch zeer dringend verzoek vanaf nu respectvol op elkaar te reageren en on-topic te blijven. Merci.

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:10

0152141488 schreef:
whahahaahahaha XD
:') _O-

Sorry, ik moest echt lachen.
Maar dan moet je niet zo'n door gefokt hondje is ( is het wel een hond XD).

Heb wel medelijden met die mevrouw.
Maar een zo'n kef ding is gewoon geen hond vind ik...

:\

Waar gaat het om zeg, of het nu een hond is of niet, (wat het trouwens gewoon is!) voor de eigenaar was dit vreselijk.
Wat ontzettend respectloos van je om zo te reageren. Als een muisje in het wild gegrepen wordt, geeft dat al geen
fijn beeld, ookal is het de natuur. Doe dan ook niet zo vreselijk kinderachtig over een klein hondje! Had jij gelachen
als het jou hond/cavia/vogel/ratje/konijn/kip/muis oid was? Denk het niet. ;)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:11

0152141488 schreef:
Veel mensen zien zo'n klein hondje als een keffertje enz.. (ieder geval negatief).
Daarom vinden sommige mensen het grappig hoe zo'n klein keffertje word opgepakt door een Reiger.

Ik weet niet, of die vrouw een goede / sterke band had met een pup.
Want met een pup moet je juist net beginnen aan een band, ten zij je zo geweldig dan je meteen een band mee hebt.

Maar het is sowieso naar dat het is gebeurt.

Uh, dus? Of je nu een band met een dier hebt of niet, zo iets doet pijn.
Ik vind het al vreselijk als er een dood konijn langs de weg ligt, en daar heb ik toch echt geen band mee.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:13

Dan heeft die reiger een snack van rond de 700 of meer euro op! :')

Vind het (sorry) een beetje absurd verhaal, maar zeer goed mogelijk!

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:17

Jeej dat dit gebeurd .... ;( Vreselijk ! ;(

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:23

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt