Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Inlevingsvermogen van een garnaal.
eenitraM schreef:Franka1986 schreef:Ik vind dat er dom gereageerd wordt een hond is toch niet te vergelijken met een vis of rat... Met een vis of rat heb je heel geen binding mee dus zeker minder erg dan je eigen hond... En of dat nouw een kleintje is of een grote![]()
Ik vind het verschrikkelijk!! Ik schrok best van dit verhaal ik laat mijn chi ook altijd uit op een wandel pad tussen 2 slootjes waar dus ook reigers zittennooit gedacht dat die dingen ook hondjes kunnen
pakken![]()
Zou echt ziek worden...
Wie zegt dat je geen binding kunt hebben met vissen of ratten? Hier iemand uti de buurt die houdt schildpadden. Heilig zijn ze! Slangen..Ook lievelijk. Alsof het je beste maatjes zijn! Wandelende takken. Ook! Het is maar net waar je voorkeur voor naar uit gaat! Maar houden kun je van alle diersoorten
lifaya schreef:nou heb je een pup nog niet zoooo lang dat je er al een onwijs sterke band mee hebt, dus qua dat valt het ook wel mee, maar het is gewoon het idee en het zien voor een eigenaar al ondraaglijk. Dan heb je meteen het gevoel dat je als baasje faalt om het maar zo te zeggen
eenitraM schreef:
Hilarisch!
Vraag me af waar ik me dan bevind in een voedselketen.
mika11 schreef:Ik dacht dat reigers zulke schuwe vogels waren, dan was het hondje een aardig stuk van z'n baasje af.
Anders komt de reiger niet zo dicht in de buurt van een mens.
Wat een eng verhaal, het zal je maar gebeuren
Sabinee__ schreef:Maar als ik googel op internet dat komen er wel meerdere stukken boven dat Reigers niet aanvallen, geen puppy's eten (Reigers kunnen overduidelijk zien dat het GEEN vis is..)
_Pretty schreef:Is het hondje trouwens écht opgegeten?
Voor hetzelfde geld ligt ie nu pijn te lijden in de berm.
xRomana schreef:Mytens schreef:het blijft sneu want, hoe klein een hondje ook is, een hond is 9 vd 10 x toch wel een gezinslid bij een familie.
Precies, daarom gaat de vergelijking rat, kuiken of vis niet op.
Deze vrouw in kwestie moest het thuis ook nog vertellen aan haar jongere kinderen tussen de 5-9 jaar oud...
0152141488 schreef:whahahaahahaha XD
![]()
![]()
Sorry, ik moest echt lachen.
Maar dan moet je niet zo'n door gefokt hondje is ( is het wel een hond XD).
Heb wel medelijden met die mevrouw.
Maar een zo'n kef ding is gewoon geen hond vind ik...
0152141488 schreef:Veel mensen zien zo'n klein hondje als een keffertje enz.. (ieder geval negatief).
Daarom vinden sommige mensen het grappig hoe zo'n klein keffertje word opgepakt door een Reiger.
Ik weet niet, of die vrouw een goede / sterke band had met een pup.
Want met een pup moet je juist net beginnen aan een band, ten zij je zo geweldig dan je meteen een band mee hebt.
Maar het is sowieso naar dat het is gebeurt.