ik acht de dader daar makkelijk toe in staat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onley schreef:_San87_ schreef:Als je als slangenbezitter eerst prooidier vast houdt en daarna met je slangen bezig gaat zonder eerst je handen te wassen ben je gewoon dom.
daarvoor heeft iedere gemiddelde slangenhouder altijd een flesje handalcohol bij de hand
Yamcha schreef:Om een heel simpele reden, ze kunnen er heel ziek van worden.
De varkens in Nederland worden vegetarisch gehouden, als ze hun natuurlijke menu zouden eten, zouden mensen ze niet kunnen eten, daar krijg je Creutzfeldt-Jacob achtige ziektes van.
't Is niet voor niets dat het niet koosjer vlees is.
fjordjes schreef:Maar waarom zou een slang geen kat mogen eten ipv een konijn? Is die man dan ook meteen een dierenbeul?
Lynn_Nikita schreef:en wat is het verschil met een kuiken of rat?
begrijp me niet verkeerd, ik vind zoiets heel erg en zou het zeker niet willen zien, maar vind het een beetje hypocriet, een rat mag wel maar een kitten niet
Elin_ schreef:Lynn_Nikita schreef:en wat is het verschil met een kuiken of rat?
begrijp me niet verkeerd, ik vind zoiets heel erg en zou het zeker niet willen zien, maar vind het een beetje hypocriet, een rat mag wel maar een kitten niet
Ben ik het helemaal mee eens.
Vind het gewoon not done om een slang te hebben.
Sommige natuur mag je naar je huis halen (o.a honden ,katten etc) ,maar dieren zoals Slangen, mini kroko achtige of wat het ook zijn en meer van dat soort dieren.
Nee
SharonIndezz schreef:je hebt overigens ook gele anaconda's de zogenaamde dwergen..
die ken ik wel een aantal die die hebben.
maar ik doelde meer op de groene anaconda, dus de ''reuze'' versie.. en die ken ik bijna gee mensen die die houden
Elin_ schreef:Lynn_Nikita schreef:en wat is het verschil met een kuiken of rat?
Ben ik het helemaal mee eens.
Vind het gewoon not done om een slang te hebben.
Sommige natuur mag je naar je huis halen (o.a honden ,katten etc) ,maar dieren zoals Slangen, mini kroko achtige of wat het ook zijn en meer van dat soort dieren.
Nee
Fiffill schreef:SharonIndezz schreef:je hebt overigens ook gele anaconda's de zogenaamde dwergen..
die ken ik wel een aantal die die hebben.
maar ik doelde meer op de groene anaconda, dus de ''reuze'' versie.. en die ken ik bijna gee mensen die die houden
Wist niet dat er dwerganaconda's waren. Deze vent had zo te zien een boa constrictor (een gele)
lifaya schreef:straks gooit die benzine over een kitten heen en steekt die het in de fik
ik acht de dader daar makkelijk toe in staat