Britten maken jacht op zieke katkiller

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:15

straks gooit die benzine over een kitten heen en steekt die het in de fik ;(
ik acht de dader daar makkelijk toe in staat

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:11

onley schreef:
_San87_ schreef:
Als je als slangenbezitter eerst prooidier vast houdt en daarna met je slangen bezig gaat zonder eerst je handen te wassen ben je gewoon dom.

daarvoor heeft iedere gemiddelde slangenhouder altijd een flesje handalcohol bij de hand

Ik waste eerst m'n handen en daarna wat alcohol, werkt prima :).

En ik ken misschien twee of drie mensen die een anaconda hebben, welke gemiddeld 1,5 meter zijn nog :+.

SharonIndezz

Re: Britten maken jacht op zieke katkiller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:35

je hebt overigens ook gele anaconda's de zogenaamde dwergen..

die ken ik wel een aantal die die hebben.

maar ik doelde meer op de groene anaconda, dus de ''reuze'' versie.. en die ken ik bijna gee mensen die die houden :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:08

Yamcha schreef:
Om een heel simpele reden, ze kunnen er heel ziek van worden.
De varkens in Nederland worden vegetarisch gehouden, als ze hun natuurlijke menu zouden eten, zouden mensen ze niet kunnen eten, daar krijg je Creutzfeldt-Jacob achtige ziektes van.
't Is niet voor niets dat het niet koosjer vlees is.

het is ook niet logisch om een roofdier te eten, je zou bijwijze van kunnen zeggen dat je 10 vosjes moet eten om dezelfde energie binnen te krijgen als van 1 konijn. Heel overdreven en het is ook niet helemaal in verhouding qua drooggewicht, maar er zit in verhouding wel veel meer energie opgeslagen in een konijn als in een vos. Het is dus alles bij elkaar logischer om een dier te pakken wat zich lastiger kan verweren, veel energie bevat en waar ze niet ziek van worden.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:11

fjordjes schreef:
Maar waarom zou een slang geen kat mogen eten ipv een konijn? Is die man dan ook meteen een dierenbeul?

een konijn ook niet ja als die al dood is en als een kat al dood is aan iets of dood geboren is het ook anders, maar dit is intens walgelijk sla hier mn handen voor mn gezicht als ik dit lees. die vent moet je voeren aan de grootste anaconda, mag hij het zelf meemaken wat die dat speelse beestje heeft aangedaan

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:17

Ik heb er grote moeite mee dat er mensen zijn die dit doen,en er dan ook nog van gaan zitten genieten. Met een rat of muis heb ik minder moeite dan met een kitten, sorry hoor maar dit vind ik toch heel verschillende dieren...een kitten brengt bij mij toch andere gevoelens omhoog dan een rat of muis. Misschien komt dat omdat we hier aan het water wonen en vaak een ratteplaag hebben gehad in ons kippenhok en ik eigenlijk wel een beetje de pest aan ze heb...ik zie mezelf nog geen rat knuffelen maar wel een kitten.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:20

Lynn_Nikita schreef:
en wat is het verschil met een kuiken of rat?

begrijp me niet verkeerd, ik vind zoiets heel erg en zou het zeker niet willen zien, maar vind het een beetje hypocriet, een rat mag wel maar een kitten niet

Ben ik het helemaal mee eens.
Vind het gewoon not done om een slang te hebben.
Sommige natuur mag je naar je huis halen (o.a honden ,katten etc) ,maar dieren zoals Slangen, mini kroko achtige of wat het ook zijn en meer van dat soort dieren.
Nee :n

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:42

Elin_ schreef:
Lynn_Nikita schreef:

begrijp me niet verkeerd, ik vind zoiets heel erg en zou het zeker niet willen zien, maar vind het een beetje hypocriet, een rat mag wel maar een kitten niet

Sommige natuur mag je naar je huis halen (o.a honden ,katten etc) ,maar dieren zoals Slangen, mini kroko achtige of wat het ook zijn en meer van dat soort dieren.

Ik ben gelukkig dus niet de enige die het maar niks vind om zo'n dergelijk dier als huisdier te hebben.
Wat is er nou leuk aan om zo'n beest in een aquarium te zien liggen en het levende wezens voeren.
Zo'n dier in het wild die een ander vangt vind ik toch heel wat anders dan dat je het bewust doet.

En ik vind het al helemaal niks dat ze zo in de dierenwinkel verkocht worden.

Youtube filmpje heb ik niet gezien en hoef ik ook niet te zien....jullie zeggen al genoeg....gatver.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 20:57

SharonIndezz schreef:

maar ik doelde meer op de groene anaconda, dus de ''reuze'' versie.. en die ken ik bijna gee mensen die die houden :+

Wist niet dat er dwerganaconda's waren. Deze vent had zo te zien een boa constrictor (een gele ;) )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:51

Elin_ schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Waarom mag ik geen slang hebben en jij wel een hond of kat? Wat is het verschil? Jij hebt van mijn slang geen last, in tegenstelling tot de last die ik ondervind van andermans honden en katten :).

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 22:19

Fiffill schreef:
SharonIndezz schreef:

Wist niet dat er dwerganaconda's waren. Deze vent had zo te zien een boa constrictor (een gele ;) )

deze man had hoogstwaarschijnlijk een albino tijgerpython :-)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 22:28

er staat toch in de beginpagina dat het om een tijgerpython gaat?

ik zelf zou het filmpje niet willen zien.

lijkt me enorm misselijkmakend :r :r

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:10

Dat kan ook nog, ken zelf alleen mensen met grote boa's :D en oh, dat had ik niet gelezen/vergeten dan.
Filmpje vond ik wel meevallen eigenlijk, net als iemand die een muis voert aan een slang :) alleen een stom muziekje eronder en dat gespeel met het beest was totaal onzinnig :n

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 00:19

lifaya schreef:
straks gooit die benzine over een kitten heen en steekt die het in de fik ;(
ik acht de dader daar makkelijk toe in staat

dat is net zoiets als dat ooit in Amerika, een vrouw een kat had gewassen en wilde opdrogen in de magnetron, en vervolgens isde kat ontploft in de magnetron, magnetron kapot en het bedrijf wat die magnetrons maakt, voor de rechter sleept, omdat er niet in de handleiding staat dat er geen huisdieren in kunnen/mogen {:)-:( {:)-:( {:)-:(

met een beetje logica, weet een snugger mens dat wel.

dit zal wel een iq van 0,0 hebben gehad ofzo {:)-:( {:)-:( {:)-:(