. Ik vind het ook leuk om de updates te plaatsen. Fijn om te lezen dat er nog aardig wat bokkers zijn die volgen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik vind het ook leuk om de updates te plaatsen. Fijn om te lezen dat er nog aardig wat bokkers zijn die volgen
.
.
! Dat betekent dat hij binnenkort naar de Lange Gang mag zodat hij eindelijk naar een fijn huisje kan! Hij heeft alleen nog vier keer daags een zalfje voor zijn beide oogjes, die waren wat ontstoken, maar zien er nu prima uit.

!
. Ik heb met een vriend gesproken die al jaren Burmese katten fokt en hij lijkt sprekend
.
. 

! Lekker aan het spelen met een rubberen kippenpoot
.
. Ik was de afgelopen weken zo druk, dat ik geen tijd heb gehad, dus hier twee in een
.
.

. Zodra je het hok open doet moet je goed oppassen, want madame is zo het hok uit en zit voor het raam naar buiten te kijken. Ze is wel heel erg lief en aanhankelijk. Afgelopen donderdag is ze binnengekomen.

.
.
.
. Ze is overigens naar mij vernoemd
.

. Als je de deur open doet, zit ze in je nek en knuffelt ze je dood. Dit was een zeldzaam moment, want als je voor haar hok zit, geeft ze constant kopjes aan de tralies.
. Ik had best veel aan m'n hoofd, dus heb niet alle namen onthouden. Erg bang, niet gemeen, wel onzeker.
.
.
. Ze eet alleen erg slecht, dus ze krijgt naast haar sensitivity brokken, convalescence gemengd met gourmet paté. Dit lijkt goed te gaan.
.
.

. Attitude met een klein hartje. Hij is vandaag geadopteerd, rechtstreeks vanuit de quarantaine. Dit gebeurt doorgaans niet, echter zou Bowie morgen naar de Lange Gang gaan, dus was het oké dat hij meteen mee ging naar een nieuw huisje.
. Wat een lekker ding is dat. Als je met hem kroelt en je rust even, dan legt hij zijn pootje op je hand alsof hij zeggen wil; ga door, ga door, prrrr
. En dan opeens staat hij op, kijkt je lang aan en gaat weer net zo hard op z'n rug liggen spinnen en wachten tot je hem aait.
honden
gestaan! En dus ook meteen ooraids opgelopen door het geblaf
.
. In principe werkt dit hetzelfde als bij de katten, behalve dat de honden WEL een buitenkennel hebben. Dus voor ik begin met schoonmaken, heb ik eerst de honden naar buiten gelokt en het luik naar buiten dicht gedaan. Dat had nogal wat voeten in de aarde, aangezien de poedelkruising met geen mogelijkheid naar buiten wilde en steeds tegen me aan kroop. Wat ergens heen aandoenlijk was, maar toch vervelend omdat ze onder de stront zat waar ze net in had gestaan
.
) zodat ik het luik naar beneden kon laten (ze wilde steeds weer naar binnen glippen). Uiteindelijk de honden naar buiten gekregen en begonnen met het schoonmaken van de hokken. Een heel simpel principe:

!
. Eigenlijk de ideale hond voor mij, maar ik heb geen ruimte voor hem, helaas.