Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij krijgt nu onbeperkt gewone brokjes van de Aldi en half blikje natvoer ( zo'n plat blikje van AH )
, maar dat versvlees klinkt wel interessant! Heb in de supermarkt gekeken, en bij de AH hebben ze alleen liggen voor honden? Heb niks voor katten gezien?
) laten ze het toch maar liggen... De een is maar brokjes gaan eten die er nog stonden en de ander is mij duidelijk aan het maken dat ze toch echt verwacht dat ik voor lekker eten moet zorgen. Morgen maar een vleesmolen halen (waar kan je die dingen eigenlijk kopen, Blokker?). Ik laat de kip nog een paar uur liggen, kijk wel of het een keer doordringt
Neroo schreef:Interessant topic! Ontzettend veel info, en ik kan er nog niet zo goed mijn wijs uit opmaken!
Ik heb nu een klein half jaartje een kat. Gevonden als 7 weken oude kitten in de sloot, en ik kon hem niet laten liggen. Dus zodoende heb ik nu een katHij krijgt nu onbeperkt gewone brokjes van de Aldi en half blikje natvoer ( zo'n plat blikje van AH )
, maar dat versvlees klinkt wel interessant! Heb in de supermarkt gekeken, en bij de AH hebben ze alleen liggen voor honden? Heb niks voor katten gezien?
Hoe weet je hoeveel je kat moet hebben? Iemand een voer adviesje voor mij?
Vooral dat de kattenbak minder gaat stinken klinkt enorm aanlokkelijk! Ik doe momenteel de kattenbak uit met een wasknijper op me neus
...was het niet spannend genoeg om het op te gaan eten voor Poezel.

Neroo schreef:Boef zit hier ook smakelijk een bakje smuldier vlees naar binnen te werken
de hoeveelheden kon ik niet vinden op de verpakking, en internet staat ook niet veel.
Is 2 x daags 100 gram goed?

Neroo schreef:Ik ook! Hoop vooral dat je lucht van de kattebak wat minder wordt
Stook me een ongeluk met geurkaarsjes

Ik weet er dus vrij weinig vanaf. Nouka schreef:Ik lees op Barfplaats dat smuldier wel 'de slechtste' variant is van KVV... dus misschien kun je het afwisselen met andere merken zoals Carnibest of Tinlo? Ik ben geen voorstander van brok dus ik vind Smuldier sowieso beter dan brok, maar je zou de samenstelling eens moeten nakijken. Bij sommige KVV's moet je wat minder geven omdat er veel spiervlees in zit, dan hebben ze minder nodig. Zit er eigenlijk pens in Smuldier? Ik dacht van wel en dan eten veel katten het niet, dus dan heb je mazzel dat de jouwe het lekker oppeuzelt
Enne ... whiskas ..