Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fifteen schreef:Leuk, wij hebben net contact gehad met Poor Animal en gaan zaterdag voor deze hond kijken
http://dieren.marktplaats.nl/honden-chi ... ind=2&fs=1

Fifteen schreef:He bah, naar verhaal![]()
Gelukkig is onze Simba wel gezond, en is hij een reu waardoor hij niet zwanger kan zijn.
.
en maar geld vangen...
), en 'verwachten ze geen problemen', maar 'ze wisten het niet zeker', want 'ze was nog nooit getest'.
de arme hond weet niet wat hem is over komen
mirka1994 schreef:Hijs gisternacht helaas overreden en overleden..

was een klein spitsmuisje bah
! Fifteen schreef:Mirka, zoals ik je al per PB antwoordde hebben wij onze Simba ondertussen al wel bij Poor Animal vandaan.
In tegenstelling tot jou verhaal is Simba 'gelukkig ' wel gezond...
Daarnaast is hij ook zoals zei hem hebben voorgesteld...
De leef situatie daar is inderdaad ook niet over om naar huis te schrijven, al moet ik zeggen dat ze op het moment dat wij daar waren wel voldoende eten drinken en speeltjes hadden het was ook aardig rustig op dat moment...
Toen wij Simba zijn foto tegen kwamen hebben wij ons wel nog goed voorbereid over het hoe of wat van de stichting.... We hebben ook een uurtje met de hond door gebracht om te kijken hoe hij zich gedroeg en hoe hij overal op reageerd alsoverens we hem mee nemen. We waren dan ook enigzins voorbereid voor we daar binnenstapte...Maar het is inderdaad niet helemaal 'lekker' daar...
ondanks alle voors en tegen die alle mensen opnoemen ben ik nog wel steeds van mening dat wanneer je een dier uit het asiel haalt je dit doet om het leven van een dier te verbeteren imo maakt het dan niet uit vanuit welke stichting je de hond haald als het dier er maar beter van wordt. De reden dat wij bij Poor Animal uit kwamen is omdat we in de omgeving nergens een hond konden vinden waarvan wij dachten dit is hem, in onze directe omgeving zaten op dat moment alleen 'oudere' dieren en echt grote honden wat wij op dit moment niet wilde of konden gebruiken in onze woonomgeving. Het jammer is inderdaad alleen dat je door een hond daar vandaan te halen de 'verkoper' aanmoedigd om meer honden uit het buitenland te halen. Al ben ik van mening dat deze mevrouw dat toch wel blijft doen......
Wat anders, het paspoort wat jij bij jou hond kreeg, stonden hierin de entingen met een stempel van de betreffende dierenarts en de controles voor export naar een ander land? Dit was namelijk bij ons wel het geval?
Onze Simba is gisteren gecastereerd, en is op het moment vooral heel boos op mijn partner. Hij is de boosdoener gezien hij hem weg heeft gebracht...de arme hond weet niet wat hem is over komen