waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:04

Dat mijn oudste hond altijd dominant en een grote bek heeft.. maar als er ook maar 1 hard geluid te horen is is ze weg..
Mijn jongste hond is een schat van een beest.. maar dom! hahah niet normaal... vaak moet ik erom lachen maar als ik dan aan het trainen ben.. en we zijn al 7 weken dezelfde oefening tussendoor aan het gooien.. gaat 7 weken strak goed dat ze dan inplaats van bijv. recht voor gaat zitten ze naast gaat zitten.. pfff dan komt het stoom me de oren uit want dan blijft ze het gewoon fout doen.,.
En dan kan ik wel boos worden maar staat ze me echt schaapachtig aan te kijken dus dat doe ik niet

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:06

dat de oudste hond volgens mij autistisch is en vooral nergens zin in heeft en niets leuk vind :')
echt wat kan die dom zijn en niet baas gericht, behalve als ze er uiteraard zelf zin in heeft wat een hele enkele keer voor komt, dan is ze weer zo gek als een deur

suz_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:07

Mijn twee jonge katten! Achter elkaar aan rennen als dolle dwazen, over de bank rollebollen, modder uit de plantenbak halen, gordijnen hangen, alles van tafel slaan, op het aanrecht springen, in de wasbak springen als ik de kraan open draai, ook alles van mn plankje afvegen.. :S Stront irritant zijn ze..
Ze slapen nu, heeeeeerlijk!!! Die slaapjes duren alleen zo kort en dan begint de ellende weer. Oja, ze laten ook scheetjes en die STINKEN als een malle.. :S

Ik kan niet meer zonder ze, ben gek op ze en ach dit gaat wel weer eens over hoop ik.. ( Alleen dat van het aanrecht dat denk ik niet )

Mijn paard, die heeft geen irritante trekjes, jaa schooien, maar dat is mn eigen fout. :D

corina21

Re: waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:08

mijn twee vogels beginnen het s morgens om half 7 gezellig samen keihard te fluiten en dat een paar uur door grr.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:10

Dat ze op schoot komen als ik er geen zin in heb en poes lief heel graag op mn handen ligt als ik zit te computeren....

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:20

Dat elke keer als ze los mag lopen met wandelen/naar paarden gaan dat ze in paardenstront/kattenstront/hondenstront/koeienstront/vogelstront of weet ik veel wat voor meest stinkende dingen moet rollen. Schoothondjes zijn niet per definitie rustig, lief, schattig en proper :Y)