Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
amyz schreef:Havanna is terecht!!!!!!![]()
![]()
![]()
Met haar opvangbaasje half Heemskerk gerond en als laatste optie ''het rondje'' maar gelopen, met daarna koffie op de planning... En we zijn halverwege mn straat... Ester zegt ineens; daar komt ze! Mja, had al 100x gezegd ''wat zou t fijn zijn als ze nu zou komen''..... Dus ik lachen, draai me om.. EN DAAR KWAM ZE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Edit; vergeet van de weeromstuit helemaal... Iedereen, heel heel heel verschrikkelijk bedankt voor alle hulp!!
Wat goed!!!! Wat is NoGo toch lief dat ze kwam helpen, wat een super meid!!
super nieuws zeg!!!

Bij Ester liep ze de laatste tijd al los, en ze had haar hondjes ook meegenomen (die hebben echt de nacht van hun leven gehad
). We zijn eigenlijk gewoon systematisch Heemskerk door gelopen en Ester steeds roepen en fluiten en klappen (denk dat veel mensen met ons wakker waren
). Eerst park Assumburg omdat ze daar kennelijk de hele dag is geweest gisteren, best gaaf met al die mist hihi. Echoot overigens ook daar
Toen heel commandeurs door gelopen, langs t zwembad nog, de Waterakkers nog geprobeerd.. We hadden toen echt behoefte aan koffie en even rust, dus plan was om dan het standaard rondje te lopen en dan koffie en bedenken waar we nog meer heen zouden gaan.
Was toch echt het grote voordeel dat Ester er was, daar kwam ze maar al te blij op af
Tuigje om doen was toen een koud kunstje natuurlijk haha.
Ok, voel mn voeten zowat niet meer en als ik ze dan voel doen ze verschrikkelijk zeer, hoewel ik dus echt op mn wandelschoenen liep, die dingen lopen normaal als slofjes maar zó veel loopgeweld kenden ze nog niet
Vannacht 4 uurtjes kunnen slapen, stalhouder is beetje beroerd dus ze had gister al gevraagd of ik de paarden wilde voeren en buiten zetten. Wist toen natuurlijk nog niet dat ik zo heeeerlijk zou kunnen slapen!!
Jenkins en Linnebill zijn gisteravond niet bepaald zuinig geweest met ze opplakken in t park dus wordt leuk
Havanna is echt heel moe, we hebben daarnet maar een klein rondje gelopen (gelijk wat flyers weggehaald
) en ze liep eigenlijk het hele stuk wel heel rustig naast me