Vandaar dat ik gewoon simpele voor ze koop.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Benfan schreef:och hemel, een saluki.. als ik toch iets een mooie hond vind. (grappig juliamaria hoe je met zo'n reactie er ook niet mooier op word) maar bedankt voor de tip HC zal eens gaan zoeken.

Dan kijk ik liever naar de fraaie exemplaren van degenen die het geld er wél voor over hebben.
Mas schreef:Ik kan me voorstellen dat een hond nog mooier uitkomt met een goed passende kwaliteitsriem zoals bijv. van Gucci die hier voorbij komen.
ervan. Huertecilla schreef:Mas schreef:Ik kan me voorstellen dat een hond nog mooier uitkomt met een goed passende kwaliteitsriem zoals bijv. van Gucci die hier voorbij komen.
...en voor hoeveel je welke koopt is een persoonlijke keuze.
Net als met de hond zelf.

Ik vind het leuk dat er zulk exclusief spul te koop is en dat er mensen zijn die het ook om hun hond hangen, dat dat niet mijn keuze is, tja daar hebben die mensen weinig van lijkt mij, en terecht 
Huertecilla schreef:Ik begrijp gewoon niet zo goed dat:
- hele volksstammen wel 1000 euro meer uitgeven voor een hond met stamboom dan uit een asiel en dan doen of iemand gek is als die 100 of 200 euro meer uitgeeft voor een echt mooie halsband&riem wat minstens dat hondenleven lang meegaat.
Daar ben ik dan niet zo blij mee nee, ookal kan die band daar waarschijnlijk prima tegen. 500 euro betalen voor een halsband, waar hondlief binnen no time een modderige, stinkende zooi van maakt vind ik persoonlijk zonde. Heel eerlijk, dan koop ik voor dat geld liever een mooie halsketting voor mezelf
Doorgaans ben ik niet het type om in een baggersloot te duiken of eens speels in de hals van een willekeurige medemens te bijten en vice versa
Een dergelijk dure halsketting blijft bij mij waarschijnlijk netter en wordt respectvoller behandeld dan om hondlief zijn nek.
Benfan schreef:och hemel, een saluki.. als ik toch iets een mooie hond vind. (grappig juliamaria hoe je met zo'n reactie er ook niet mooier op word) maar bedankt voor de tip HC zal eens gaan zoeken.

) Huertecilla schreef:- bij paarden wél behoorlijk wat Passier en allerlei setjes gekocht wordt en het bij honden iets ´verwerpelijk´ is.
Maar nog even over dat kwaliteitsaspect, daar ga ik toch niet helemaal in mee. Uiteraard geloof ik meteen dat de Gucci en LV riemen een hondenleven mee kunnen
Maar mijn hond loopt in een 'lederen' setje wat bij elkaar misschien 40 euro gekost heeft en ik verwacht dat die set het nog prima volhoudt totdat hondlief zijn laatste adem uit blaast. PussInBoots schreef:We are the originators of the Dog Collar to be used as a Ladies Belt.
Dan doe ik het wel
JuliaMaria schreef:Benfan schreef:och hemel, een saluki.. als ik toch iets een mooie hond vind. (grappig juliamaria hoe je met zo'n reactie er ook niet mooier op word) maar bedankt voor de tip HC zal eens gaan zoeken.
Hm... Iemand die dergelijke halsbanden niet mooi vindt en dat laat weten met een bijpassend spreekwoord.. Wat een lelijk karakter moet zo iemand wel niet hebben...
Mas schreef:Maar nog even over dat kwaliteitsaspect, daar ga ik toch niet helemaal in mee.