Huertecilla schreef:Neej schreef:Die gaf ik al een paar pagina's geleden SassyIk ben erg te spreken over de kwaliteit van Hunter, zowel het lederwerk als de rest
Dat ziet er netjes uit ja.
Duurt éven voor de 120 paginas pdf hier de berg op zijn en dat doe ik vannacht als de lijn sneller is.
In ieder geval al bedankt voor de link.
Had ik de eerste keer al moeten doen
Haha ja die PDFjes he
dan heb ik hier een behoorlijk leuke verbinding liggen maar t is nog steeds langzaam 
Overigens heb ik Hunter hier in de regio ook nog nooit in de winkels zien liggen, maar op show kom ik het regelmatig tegen en er zijn een aantal webshops die het verkopen. Maar het is niet dat je het overal kunt kopen, helaas..
Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van Hunter, zowel het lederwerk als de rest 

-------------------------------------- Mijn hond is zo'n 30 centimeter hoog, en hij doet lang met een halsband van de action... ziet er over een half jaar nog net zo nieuw uit als vandaag. Oké, hij heeft ook wel een halsband van leer, en behoorlijk prijskaartje, maar waarom zo'n breed en zwaar ding om doen als een halsband van 1,50 ook voldoet. Én hij kan er fijner mee spelen, zonder zo'n gewicht om z'n nekkie. Voel me daardoor geen slechte baas... ook niet als ik mijn paard zie staan met een hoofdstel die vele male duurder is 
Bye bye geld. Ik ben gewoon niet van plan om m'n geld weg te gooien.
want díe sponsoren verniewing.