tjoppie schreef:zoals ik al zei. 100 euro en dan kom ik de hond morgen halen.
TS , ik zeg doen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doei schreef:In mijn ogen is er maar 1 plek voor zo een dier!
Kan zijn dat ik heel bokt over mij heen krijg, maar dit is gewoon mijn mening!
Jolliegirl schreef:Ik ben het helemaal met je eens....
Waarschuwing van de hond of niet....
Een kind bijten.. not done... een volwassen bijten.. not done...
Ik had m allang t huis uitgedaan..... De volgende keer gaat het wél flink mis...
Thioro schreef:Bij mij zou het toch heel simpel zijn hoor als mijn hond mijn kind zodanig toetakelt (serieus bijten in het gezicht) is dat einde verhaal voor hond, hoe jammer ook.
Hhilde schreef:Jolliegirl schreef:Ik ben het helemaal met je eens....
Ik had m allang t huis uitgedaan..... De volgende keer gaat het wél flink mis...
Dan had mijn hond al een stuk of 10 keer het huis uit gelegen. Want door onze eigen fouten zijn we allemaal al eens gebeten. Maargoed, ik heb natuurlijk ook een uitermate agressief hondje hier in huis, verschrikkelijk
Jolliegirl schreef:doei schreef:In mijn ogen is er maar 1 plek voor zo een dier!
Kan zijn dat ik heel bokt over mij heen krijg, maar dit is gewoon mijn mening!
Ik ben het helemaal met je eens....
Anthea schreef:Omdat er veel honden zijn die een bench ontzettend fijn vinden, en omdat je een hoop mist als je niet verder kijkt dan je neus lang is![]()
slimmerik schreef:600 euro voor een valse hond? Dacht dat TS in het belang van de hond een nieuw baasje zoekt. Maar met die prijs ..... krijg ik toch een ander gevoel.
Ojajoh schreef:heb nu de advertentie gezien, en ik vind niet dat er duidelijk aan gegeven wordt waarom de hond weg gaat
tevens lijkt het meer een "winst verkoop" dan echt (met pijn in het hart) op zoek gaan naar een goed tehuis......
Hhilde schreef:Zal ik eens wat héél spannends zeggen? Ze kunnen ook eerder door de deur zonder ranghoger te worden! En je kunt ze zelfs eerder laten eten! Geen enkele hond is continue bezig met die rangen en zeker niet met ranghoogste worden. Beter nog: een hond vindt het best als hij tevreden is wanneer hij ranglaagste is. Hij zal alleen maar ranghoger worden wanneer het gezin de positie ranghoger niet verdient. Daarbij komt ook nog eens dat die 'rangen' allemaal al best achterhaald zijn. Ze zijn absoluut aanwezig, maar niet zo heftig als iedereen altijd gedacht heeft.
Hhilde schreef:Honden bijten nooit zonder waarschuwing. Wij zien die waarschuwing gewoon niet en waar zijn we beter in dan in de schuld op anderen afschuiven.. Daarom zeggen we maar met z'n allen dat de hond geen waarschuwing geeft. Kunnen wij het iig niet fout doen.
Thioro schreef:Een hond hoort gewoon niet een kind van 2 jaar te bijten. Kind van 2 jaar heeft geen flauw benul van wat waarschuwingen zouden kunnen zijn, die kruipt/loopt gewoon rond.
marleen_usar schreef:Moeilijke situatie,maar op Marktplaats zetten zou ik niet doen.Wie wil er een hond die een kind heeft gebeten, vaak gaan ze dan van baas naar baas.Is het de eerste keer dat het zo erg af liep?
Jolliegirl schreef:_MelloW_ schreef:Best zielig dan in het verhaal wat ik vertelde, moet de hond weg omdat mijn vriend niet fair was naar de hond toe.
Hier was jij zelf bij?
Of is eerlijk verteld?
Dat is wat anders dan een kind en een hond wat niet duidelijk is...

JastieHorse schreef:Hoe weet jij nou hoe oud ze is..Hhilde ik ben blij dat jij op jou leeftijd wel alle honden begrijpt

Ojajoh schreef:Ben echt heel benieuwd of je dit aanbod aan neemt!!tjoppie schreef:zoals ik al zei. 100 euro en dan kom ik de hond morgen halen.
TS , ik zeg doen!

dierenfan schreef:tja en misschien is hier wel de fout gemaakt om een duitse herder als huishond te willen houden. En ja voordat ik een hoop mensen over me heen krijg, een duitse herder KAN goed als huishond gehouden worden. Echter je moet ewoon rekening houden met de aard van het beestje. Een duitse herder moet ruimte hebben en een taak er moet lekker mee gewerkt worden al dan niet serieus een sport uitoefenen of gewoon recreatief bezig zijn. In elk geval meer doen dan dagelijks een uurtje lopen en meer niet. Geen idee of er nog wat gedaan werd met deze hond maar honden en zeker herders hebben duidelijkheid nodig en daarnaast beweging en bezigheid.
Verveling kan ook een hoop problemen geven.
Mijn vorige herplaatser en deze dus ook weer hebben beiden gebeten hier thuis. Echter bij mijn vorige is het helemaal goed gekomen en heb ik een geweldig gave hond aan gehad. Beter kan nooit meer. En heb er vol vertrouwen in dat de huidige hond ook helemaal goed komt!! Een hond die bijt is niet altijd vals.
Net als een mens dat gevochten heeft of gestolen heeft of gelogen heeft niet altijd zo blijft.
Ps koudbloedkim: er zijn mensen die Hilde 'kennen' via andere forums zo weet ik ook hoe oud ze is
)