Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sancha schreef:Pups en kittens zijn totaal verschillende wezens en niet te vergelijken met elkaar.
Tendance schreef:Sancha schreef:Pups en kittens zijn totaal verschillende wezens en niet te vergelijken met elkaar.
Wat denk je nou met al je berichten te bereiken?
Pak een spiegel, bekijk jezelf en zie iemand, die het nodig vindt om berichten te posten voor eigen gewin, terwijl het hier gaat om het verdriet van 2 kleine kinderen.
Mijn vader is over zijn 16 jarige kat gereden en deze is ook overleden, maar de leeftijd van de kat doet er in dit verhaal toch niet toe.
Het gaat om verdriet van kinderen.
Zoek het uit! Maar wij en ook TS hebben hier geen belang van en geen behoefte aan jouw berichten.
TS: Mijn ouders hebben het ook een keer zo opgelost toen wij heel klein waren.
Ik vind dat je de kansen hebt gegeven, die je kon geven en dat is super van je! Verder ben je zo goed geweest om de knoop door te hakken! TOP
Tendance schreef:Sancha schreef:
Het gaat om verdriet van kinderen.
Sancha schreef:Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?
En de volgende is nu aan de beurt.
Een kitten van een week of 10/12 is veel weerbaarder en had het waarschijnlijk overleefd. Maar pluim voor TS dat ze het zo nog een keer doet.
MarcoBorsato schreef:Sancha schreef:Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?
Een kitten van een week of 10/12 is veel weerbaarder en had het waarschijnlijk overleefd. Maar pluim voor TS dat ze het zo nog een keer doet.
Wat een low-blow zeg, jij bent vast heel gefrustreerd en diep ongelukkig!
MarcoBorsato schreef:Sancha schreef:Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?
Wat een low-blow zeg, jij bent vast heel gefrustreerd en diep ongelukkig!
Sancha schreef:Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?
MarcoBorsato schreef:Wat zou ik meer moeten zeggen? Je hebt blijkbaar een lastige puberteit, veel issues. Praat er over met iemand, maar ga niet online mensen bashen, dat is sneu.
Sancha schreef:MarcoBorsato schreef:Wat zou ik meer moeten zeggen? Je hebt blijkbaar een lastige puberteit, veel issues. Praat er over met iemand, maar ga niet online mensen bashen, dat is sneu.
Ja baas![]()
Op een forum mag je je mening verkondigen. Ben je het niet met mijne eens, prima. Maar om 'cool' te lijken, en te gaan schreeuwen dat iemand ongelukkig is etc, is wel heel triestKennelijk heb je nog veel te leren
Hhilde schreef:Ehmz, sorry hoor, maar Sancha heeft met haar punt in principe gewoon gelijk. Kittens met 6 weken uit het nest/bij de moeder weghalen IS slecht.
@TS: heel veel sterkte voor jou en je kinderen. Het kan helaas gebeuren.. Hopelijk heeft je zoontje er niet te veel last meer van.