zo ontzettend zielig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: zo ontzettend zielig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:34

kon je de kitten niet bij de dierenarts achterlaten? als je zelf geen plekje hebt om hem te begraven.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:40

Sancha schreef:
Pups en kittens zijn totaal verschillende wezens en niet te vergelijken met elkaar.

Wat denk je nou met al je berichten te bereiken?
Pak een spiegel, bekijk jezelf en zie iemand, die het nodig vindt om berichten te posten voor eigen gewin, terwijl het hier gaat om het verdriet van 2 kleine kinderen.
Mijn vader is over zijn 16 jarige kat gereden en deze is ook overleden, maar de leeftijd van de kat doet er in dit verhaal toch niet toe.
Het gaat om verdriet van kinderen.

Zoek het uit! Maar wij en ook TS hebben hier geen belang van en geen behoefte aan jouw berichten.

TS: Mijn ouders hebben het ook een keer zo opgelost toen wij heel klein waren.
Ik vind dat je de kansen hebt gegeven, die je kon geven en dat is super van je! Verder ben je zo goed geweest om de knoop door te hakken! TOP

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:47

Mijn ouders hebben het idd ook is zo gedaan. Hond laten inslapen en direct een nieuwe pup. Puur voor ons als kinderen.
Eerst was ik een beetje boos, maar de nieuwe pup was zo grappig dat ik al snel weer wat kon lachen.
Denk dat je er goed aan hebt gedaan deze kitten op te halen!

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:51

Tendance schreef:
Sancha schreef:
Pups en kittens zijn totaal verschillende wezens en niet te vergelijken met elkaar.

Wat denk je nou met al je berichten te bereiken?
Pak een spiegel, bekijk jezelf en zie iemand, die het nodig vindt om berichten te posten voor eigen gewin, terwijl het hier gaat om het verdriet van 2 kleine kinderen.
Mijn vader is over zijn 16 jarige kat gereden en deze is ook overleden, maar de leeftijd van de kat doet er in dit verhaal toch niet toe.

Zoek het uit! Maar wij en ook TS hebben hier geen belang van en geen behoefte aan jouw berichten.

TS: Mijn ouders hebben het ook een keer zo opgelost toen wij heel klein waren.
Ik vind dat je de kansen hebt gegeven, die je kon geven en dat is super van je! Verder ben je zo goed geweest om de knoop door te hakken! TOP

:j _/-\o_

GaelleS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:51

Aiii...
Toen mijn kat is verongelukt heb ik er een soort van minitrauma gehad. Heb daarvoor toen pilletjes moeten pakken enzo (ik was 10) er was een zitbank op zijn hoofd gevallen in de tuin. Beest was op slag dood natuurlijk maar ja, ik vond die bank altijd zo gevaarlijk. Ik heb de eerste maanden zitten janken, en later als ik een dode kat ofzo zag begon ik weer. Nu toch al jaren niet meer gelukkig :p .
Mijn mama heeft toen zelfs hulp gezocht bij een psycholoog hoe ze met ons om moest gaan toen. Ik wou al jaaareeen een katje en dan verongelukt hij in de tuin voor ons ogen. Was ook nog een bloedbad omdat het geregend had, heel het terras was precies ondergebloeid :s Zijn broertje bleef achter en een jaar later kwam die onder een auto... Toen hadden we ook nieuwe kittens om een beetje af te leiden, het vervangt ze niet maar ze zijn wel even lief en je kan er voor zorgen!

Hoop dat je kindjes er het niet zo moeilijk mee gaan hebben! Ik vind dat je goed gehandeld hebt! Die dingen gebeuren jammer genoeg..

Heb onlangs per ongeluk een kip vermoord ook. Die kwam achter mij mee naar binnen en zijn kop zat tussen de deur :s Als 19 jarige heb ik toen ook zitten janken..

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:57

Tendance schreef:
Sancha schreef:

Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?

En de volgende is nu aan de beurt.

Een kitten van een week of 10/12 is veel weerbaarder en had het waarschijnlijk overleefd. Maar pluim voor TS dat ze het zo nog een keer doet. *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 18:59

Sancha schreef:
Oh!! Dus het maakt niets uit dat een kitten die veel te vroeg bij de moeder is weggeplukt is het leven heeft gelaten?

Een kitten van een week of 10/12 is veel weerbaarder en had het waarschijnlijk overleefd. Maar pluim voor TS dat ze het zo nog een keer doet. *\o/*

Wat een low-blow zeg, jij bent vast heel gefrustreerd en diep ongelukkig!

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:00

MarcoBorsato schreef:
Sancha schreef:

_O-

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:06

Asjeblieft Sancha, het gaat nu echt een beetje zielig worden, maar meer door je posten. We weten hoe je er over denkt, maar je posten gaan nu erg anti werken. En natuurlijk is het een openbaar forum, kritiek mag altijd, maar om alleen je menig maar door te drammen is niet echt netjes. Sterker, ik heb nu zelf kittens lopen, en ik ben in staat om ze met 6 weken uit huis te doen, alleen om jou te plagen ;)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:06

MarcoBorsato schreef:
Sancha schreef:

Als dat het enige is dat je te zeggen hebt ;) :')

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:07

Sancha schreef:

Wat ben jij triest zeg! Ga lekker verder zaniken in je eigen topic! TS weet het nu wel ja! En het is waarschijnlijk beter voor het kitten dat het nu ook opgehaald is dan dat het kitten daar helemaal alleen in een bench zit! Misschien moet jij de mensen aan gaan spreken, die een hond of kat nemen die ze daarna in het asiel dumpen, want daardoor komen de asiels vol te zitten ;)

TS ik vind dat je het erg netjes opgelost hebt tegen over je kinderen. Ik weet nog dat onze hond ingeslapen moest worden door ouderdom, en dat ik daar heel verdrietig over was. Mijn ouders hadden toen al wel een jonge hond, maar mijn broertje en ik mochten nog een klein hondje, zodat wij onze afleiding zouden hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:09

Sancha schreef:
Als dat het enige is dat je te zeggen hebt ;) :')

Wat zou ik meer moeten zeggen? Je hebt blijkbaar een lastige puberteit, veel issues. Praat er over met iemand, maar ga niet online mensen bashen, dat is sneu.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:12

Misschien handig om iemand als sancha gewoon te negeren? Zolang er op gereageerd wordt zal zij de neiging hebben om weer te reageren omdat ze nou eenmaal zo triest is en ze de ts niet in haar waarde kan laten.

Ts, ik hoop dat je zoontje er snel overheen komt. Die ukkies zijn ook zo vlug! Voortaan nóg beter opletten voor zover dat mogelijk is en je kinderen komen er vast wel overheen nu ze al hun aandacht aan het nieuwe katje kunnen geven. Sterkte!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:13

MarcoBorsato schreef:
Wat zou ik meer moeten zeggen? Je hebt blijkbaar een lastige puberteit, veel issues. Praat er over met iemand, maar ga niet online mensen bashen, dat is sneu.

Ja baas :')

Op een forum mag je je mening verkondigen. Ben je het niet met mijne eens, prima. Maar om 'cool' te lijken, en te gaan schreeuwen dat iemand ongelukkig is etc, is wel heel triest :j Kennelijk heb je nog veel te leren ;) Stoer hoor ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:14

Sancha schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ja baas :')

Op een forum mag je je mening verkondigen. Ben je het niet met mijne eens, prima. Maar om 'cool' te lijken, en te gaan schreeuwen dat iemand ongelukkig is etc, is wel heel triest :j Kennelijk heb je nog veel te leren ;)

Jij gedraagt je provocerend, dan kun je zoiets verwachten. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:15

Wat rot dat dit gebeurd is Ts, vooral voor je kinderen. Ik vind dat je het liefdevol opgelost hebt naar je zoontje toe, alhoewel het nog erg moeilijk zal zijn voor hem.
Heel veel plezier met het nieuwe poesje :)

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:15

_O- *ligt dubbel*

TS hebben jullie al een nieuwe naar voor het katje?

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:18

Ja, Sancha ( sorry, kon het niet laten :+ )

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:18

MarcoBorsato schreef:
Jij gedraagt je provocerend, dan kun je zoiets verwachten. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Niets provocerends aan :) Dat jij je aangesproken voelt, niet mijn probleem :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:21

Sancha, er is hier slechts 1 persoon triest en die zal nog veel moeten leren en dat is niet lieveli.
Jij gaat nl nog veel problemen krijgen door dit soort gedrag.
Grow up, get a life!

lau4lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:23

Ts wat super sneu voor je kinderen, maar ik denk ook voor jou :(:)
Zoiets kan altijd gebeuren en dat ligt echt niet aan jou kinderen! Mijn vader heeft een keer een kuikentje plat gedrukt tussen de deur := Dat was ook echt heel naar en hij is nog wel volwassen!

Ik vind ook dat je goed gehandeld hebt! Zowel tegenover de kitten als je kids.
Ja de één is er niet mee eens dat je een 6 weken kitten mee neemt, de ander wel. Maar daar zijn nou eenmaal de meningen over verdeeld en op een openbaar forum kun je dat verwachten.
Dus laten stop met dit onzinnige gediscussieer in dit topic.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:24

Ehmz, sorry hoor, maar Sancha heeft met haar punt in principe gewoon gelijk. Kittens met 6 weken uit het nest/bij de moeder weghalen IS slecht.

@TS: heel veel sterkte voor jou en je kinderen. Het kan helaas gebeuren.. Hopelijk heeft je zoontje er niet te veel last meer van.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:25

Hhilde schreef:
Ehmz, sorry hoor, maar Sancha heeft met haar punt in principe gewoon gelijk. Kittens met 6 weken uit het nest/bij de moeder weghalen IS slecht.

@TS: heel veel sterkte voor jou en je kinderen. Het kan helaas gebeuren.. Hopelijk heeft je zoontje er niet te veel last meer van.

Dat weet TS nu wel! Dus als dat alleen je mededeling is, zou ik lekker het andere topic opzoeken ;)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:27

sterkte met het hele gebeuren en succes met je nieuwe poezebeest

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 19:34

sancha, ik wil je niet aanvallen, maar heb jij door dat iedereen zich echt heel erg aan je irriteert, en dat je mensen kwets met je botte opmerkingen? ik ben het met je eens dat je je mening mag uiten, maar het gaat om de manier waarop. Je hebt je punt gemaakt, vrede. Waar je nu mee bezig bent heeft totaal geen zin ;)
en ga er maar op in, als jij je er beter bij voelt, wie ben ik om te zeggen dat het niet 'mag'. Hou er alleen rekening mee dat je echt heel erg kinderachtig over komt, zelfs op mij en ik ben (bijna) 14.

TS; super gedaan hoor! ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje, ik vind dat je het goed doet hoor, anders zit die andere kitten daar ook maaar weg te kwijnen op die boerderij, heel veel succes met je nieuwe vriendje <3