Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hij begint nu wat te verharen, hier en daar verschijnt er een stug plekje haar dat idd half lang is! Ik denk dat ik dat persoonlijk wel heel mooi vind. Hij is net naar de DA geweest voor laatste enting en mn zusje heeft hem in geschreven voor de huisdierverkiezing van het jaar hahaha. Hij heeft wel wat last van driftbuien, maar tot nu toe komen we met negeren een heel eind. Hij geeft het uiteindelijk op en gaat dan netjes rustig naast je liggen. Verder gaan we naar puppybegeleiding iedere maand en gaat hij vanaf vorige week officieel naar de cursus
.
. Hier een fotó van hem, hij lijk hier wat ouder dan hij is. Maar hij is wel al echt ineens puppy-af en wordt met de dag knapper
Schattig hoor, hij lijkt idd half stok. Gaaf dat hij het zo goed doet in puppy class!
. En zijn neus is ook vrij groot!
Enige wat niet groeit zijn de ogen.. (daarom hebben pups en baby's altijd van die grote ogen
) Ruby1995 schreef:Mijn vader wilt heel graag een witte herder en dan langharig , maar waar kan je nou zo'n goeie hond vandaan halen , vind marktplaats wel erg link...
Erg goede fokster, kijkt goed naar innerlijk, uiterlijk en ziektes, en fokt alleen met de beste 
. Groeipijn dacht ik zelf ook al aan, zelf vroeger ook gehad en wist ik van gekkigheid ook niet wat ik moest doen.
.
. net even op de verpakking gekeken maar die zalf hadden we dus, en zijn oogjes werden er nog 3 x zo dik van..