Simpelweg omdat hij geen trappen mag lopen nog
Maar als ik hem alleen beneden laat vliegt hij in paniek naar boven
(naar mij)
Maar we willen hem niet boven (op de slaapkamer) hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimmie261 schreef:honden hebben het er echt warm op en verliggen continu om een koel nieuw plekje op te zoeken als het warm weer is...
. De honden liggen overdag én 's nachts gewoon in de woonkamer. 's Morgens kruipen ze vaak wel even in bed, maar 's nachts is dat niet zo'n succes, dan heb ik zelf geen plek meer
. Wendy1978 schreef:Mijn 5 maanden oude hond slaapt ook in de bench
Simpelweg omdat hij geen trappen mag lopen nog
Maar als ik hem alleen beneden laat vliegt hij in paniek naar boven
(naar mij)
Maar we willen hem niet boven (op de slaapkamer) hebben
MightyMike schreef:@ Nikki: Een grote hond laat zich door een traphekje niet tegen houden bijvoorbeeld, we hebben er een gehad die bankstellen wel als ontbijt lustte, en dan?

Mijn hond sloopt nu namelijk niet meer (op jaszakken met koekjes na dan), en is eigenlijk zo rond haar 2e jaar daar mee gestopt. Ik denk dat ze trouwens normaal al veel eerder zou zijn gestopt, als ze niet haar 1e ander half jaar alleen maar in de tuin leefde met een bench (waar ze niet in durfde
) als enigste schuilplaats.
Nikki__ schreef:MightyMike schreef:@ Nikki: Een grote hond laat zich door een traphekje niet tegen houden bijvoorbeeld, we hebben er een gehad die bankstellen wel als ontbijt lustte, en dan?
Haha echt wel! Mijn X Bouvier liet zich tegen houden en de Duitse Dog van de buren bleef ook braaf achter het hekje wachten toen ik pens aan het snijden was. Groter dan dat (op de wolfshond na) vind je ze niet hoor
Even voor alle bench gebruikers die roepen; mijn hond sloopt en na de bench doet ze dat nu niet meer.
Denken jullie echt dat de bench daar aan heeft meegeholpen? Of is het gewoon dat de hond ouder is geworden en er geen interesse meer in heeft? Ik denk namelijk het 2eMijn hond sloopt nu namelijk niet meer (op jaszakken met koekjes na dan), en is eigenlijk zo rond haar 2e jaar daar mee gestopt. Ik denk dat ze trouwens normaal al veel eerder zou zijn gestopt, als ze niet haar 1e ander half jaar alleen maar in de tuin leefde met een bench (waar ze niet in durfde
) als enigste schuilplaats.
kimmie261 schreef:unamie ,ik vind een hond die je meestal houdt als huisdier waarvan je houdt toch wel wat anders als een dier wat in grote getalen gehouden wordt voor het vlees,de meeste honden worden dan ook niet gedood als ze 6 maanden oud zijn om opgegeten te worden..
kimmie261 schreef:maar om je vraag te beantwoorden we kopen hier vlees bij de plaatselijke slager die zelf slacht,en die zijn dieren van diervriendelijk gehouden bedrijven haalt...

Laika schreef:Als je hond een bench nodig heeft om zich veilig te voelen dan klopt er echt iets niet binnen je gezin. Ook een mand kan op een veilig plekje staan waar hij zich lekker kan terugtrekken.
Als je een hond in een bench moet stoppen om hem rustig te houden klopt er iets niet in je opvoeding.
Laika schreef:Hier ook een enorme tegenstander van de bench hoor!
Als je hond een bench nodig heeft om zich veilig te voelen dan klopt er echt iets niet binnen je gezin. Ook een mand kan op een veilig plekje staan waar hij zich lekker kan terugtrekken.
Als je een hond in een bench moet stoppen om hem rustig te houden klopt er iets niet in je opvoeding.
Als je een hond in een bench moet stoppen om te voorkomen dat hij de trap opgaat, volstaat een traphekje ook wel.
Maar dat is volgens mij het grootste probleem van tegenwoordig. Er wordt gewoon niet meer opgevoed. Men denkt dat als je met je hond een gehoorzaamheidscursusje volgt, je dan vanzelf een gehoorzame hond krijgt. Helaas werkt dat niet zo. Denk eens vanuit de hond in plaats van vanuit de mens.
, dit geld voor beide honden. Ze wonen in een flat overigens.
dat maakt al een enorm verschil.
Een bench zal waarschijnlijk ook komen, vooral tegen slopen en een lekker eigen plekje voor de hond zelf, maar het is dan absoluut niet de bedoeling dat de hond daar in blijft zitten de hele dag
ik heb een hond gekocht, daar wil ik dan ook van kunnen genieten nietwaar