Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:43

zit bij roc de tumor echt aan zijn hals??

bij ML zijn het de klieren die heel erg opzetten,zeg maar die bij zijn oren,onderkant kaak zitten,die zwellen dan enorm op,dus die zitten dan wel vrij hoog onder bij de kaken...en die schijven ware ook groot hoor,denk zo groot als een flinke hand...

alleen drukte die blijkbaar minder op de luchtpijp.

en ja als de tumor echt zo op die luchtbuis drukt zal ie inderdaad hijgeriger zijn,maar goed als hij verder eet en lekker mee wil wandelen,en nog vrolijk is...dan pluk de dag.. :)

:(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 22:48

Ja Kimmie helaas wel, maar ik ben toch wel weer een beetje gerustgesteld , het is moeilijk in te schatten allemaal.Maar idd, ik leef bij de dag en iedere dag dat hij en wij twee plezier gehad hebben is er één. Nu ligt hij heerlijk naast mijn stoel te snurken :)

MoniqueT

Re: Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 07:21

Fijn dat je zus komt As en mooi opgelost zo ook.

Misschien kom ik toch wel een keer hoor, Huugje kijken ;-)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 10:25

Ja ik vind het heerlijk dat mijn zus komt *\o/* *\o/* En idd mooi opgelost. Maar dankje wel voor je aanbod <3 En natuurlijk ben je van harte welkom om Huugje te bekijken :j Wanneer je maar wilt!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 20:57

Even een klein updateje, ik vind dt Roc lekker stabiel lijft, hij is blij, speelt ,eet zijn brokjes met smaak en is overal voor in. Het enige wat me nu zorgen baart is het hijgen, maar door de bokkers die ook in zulke situaties hebben gezeten en zeggen dat dat vrij normaal is, ben ik ook wel weer een beetje gerustgesteld.
Wat me ook doet denken dat de tumor een beetje gaat drukken is zijn stemgeluid, hij blaft veel schorrer.
Vandaag zijn we met een vriendin naar zee geweest om eens lekker te zwemmen met hem. Hij vindt het zo lekker , hij geniet ervan. bijna hadden we nog een boete omdat honden in deze tijd van het jaar niet op het strand mogen, maar we waren op dat moment dat de politie langskwam aan het zwemmen dus ze hadden ons niet gezien :+ Hier nog even een fotootje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:09

Wat ziet dat er heerlijk uit As!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:19

oww wat heerlijk voor hem,lekker genieten hoor...

en ja weet je ,niet een hond is hetzelfde,zo zijn er honden met een vorm van kanker die 4 jaar nog leven en zo zijn er honden die precies hetzelfde hebben,die je binnen een week moet laten inslapen...

kijk roc gewoon aan,als hij nog geniet ,prima toch,lekker meegenieten....

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:58

Wat een lieve foto's weer van je pluisje, lekker samen zo veel mogelijk genieten, fijn dat hij zo goed lijkt de laatste dagen!!

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 22:10

Wat 'n goede berichten Astrid!! En wat een lieve foto's <3 Hopen dat jullie nog lang zo heerlijk kunnen genieten samen!!! En idd geen "geval" (wat klinkt dat oneerbiedig voor die arme Roc maar je snapt het wel :o ) is hetzelfde, zo lang het zo gaat - blij, spelen, eten- weet je dat het goed is.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 22:14

Hoi Astrid, ik zie dit topic nu pas. Arme Roc :(:) Geniet maar lekker van hem, die zwemfoto's zien er iig heerlijk uit!! Dikke knuffel voor jullie allebei.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:11

Wat een mooie foto's van jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:13

Leuke foto's weer :j . Is de zee al een beetje op temperatuur daar? :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 11:27

MT, het was ook echt heerlijk.Roc heeft zo genoten en ik door hem natuurlijk ook!!! Ik heb vandaag wel een huis vol met zand maar dat geeft niets!!
Kimmie, jazeker, ik bekijk het met de dag :j desondanks heb je me toch behoorlijk gerustgesteld, eerder dacht ik bij ieder hijgje, oei wat is er aan de hand? ik ben nu wat rustiger :j Dankje <3
Martine, (zo mag ik je nu toch wel noemen? :) ) Mijn lieve Pluis gaat op het moment nog goed, ik probeer van iedere dag een feestje te maken voor hem <3
Dankje Lida, ik weet hoe je het bedoelt :) <3
Eline, dankje voor je berichtje, lief van je om te reageren <3
Yvonne, dankje <3
Loveshadow, dankje <3 Ja het zeewater is hier al hartstikke lekker :)

Ik heb gehoord van medebokkers dat ik een virtueel bloemetje gekregen heb. Ik ben daardoor heel blij verrast!! Ik wist niet eens dat zoiets bestond. :)
En ook nog een tweede verrassing, mijn DA belde mij op om te vragen hoe het met Roc gaat, in die 22 jaar dat ik hem ken heeft hij dat nog nooit gedaan!!! Ik ben er erg blij om want het betekent dat hij erg met Roc begaan is :)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:46

Wat een lieve foto's As. <3 Helemaal gelijk dat je zo geniet samen met Roc !

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:51

Wat een ontzettende lieve foto´s van jou en Roc :+:
Jullie genieten samen in het water.
Lief van je da dat hij je belde.
Ik hoop zo dat hij nog een hele poos stabiel blijft.
xxx-jes voor jullie twee!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 13:25

Moon, idd we genieten van alle dingen die we doen, want iedere iets kan de laatste keer zijn...
Bren, Ik hoop het ook zo dat hij nog een hele tijd stabiel blijft, dan zou ik al ontzettend gelukkig zijn :j Dankjewel voor je lieve berichtje <3

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:58

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:24

Hihi dat mag, ik houd het ook wel bij Astrid dan ;) super alle mooie momenten die je nog met hem beleefd en wat je nog voor hem doet, en wat een lieve DA!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 15:50

Ohh lieve Astrid, wat een prachtige mooie foto's.. Dit is precies wat goed is voor jou en Rocje.. Samen genieten!!!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 21:06

Lielle, ik ben idd door medebokkers erop gewezen, hartstikke leuk, :)
Martine, dankje weer voor je lieve berichtje <3 Ja deze momenten zijn me nu al heel erg dierbaar!!
Nathaly, lief van je dat je ondanks de drukte die je nu hebt toch de moeite neemt om weer even een berichtje achter te laten :j <3

Vanmorgen werd ik wakker en schrok ik wel weer even. Roc was weer erg tam en erg liep een hele sliert speeksel langs zijn mond, het teken immers als hij niet goed kan slikken!! Maar nadat hij zijn medicijnen had ingenomen en wat had gedronken ging het al weer snel beter met hem.Na mijn werk zijn we langzaam een rondje om gegaan, soms moet ik wel even slikken, omdat hij zich niet te veel mag inspannen en omdat hijsneller moe is, duurt een rondje dat we normaal gesproken in 10 minuten doen nu 20 minuten. Maar hij at weer met graagte zijn brokjes en hij ligt nu weer heerlijk naast me. Een grappig detailtje, ze hebben voor de echo zijn haar van zijn buik geschoren en als je nu over zijn buikje kriebelt gaat hij er helemaal voor liggen en begint hij te knorren.
Ik hoop dat het nog heel lang goed gaat!!

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:00

Wat super dat het (relatief) nog zo goed gaat met je kanjer <3
Ik hoop zo voor je dat het nog een tijdje duurt voor je een beslissing moet gaan nemen! Fijn dat jullie samen nog iedere dag zo lekker genieten, ik geniet me je mee van elk berichtje.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 22:07

Dankje Sparretje <3 Soms ben ik wel eens bang dat ik de mensen misschien wel een beetje verveel met mijn topicje over Roc, want ik gebruik het ook wel om alles van mij af te schrijven :)

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:16

Nee hoor, ik kijk iedere dag weer even of er nog een nieuw avontuur beleefd is die dag :D
Dus voor mezelf sprekend verveel je me nooit met je berichtjes.

En het is alleen maar fijn om het van je af te kunnen schrijven toch! Gewoon doen, mochten we er geen zin in hebben dan lezen we toch gewoon niet? Ik ben daar altijd heel simpel in hoor. Maar wat mij betreft lekker blijven posten ;)

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:29

Nee daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, ik zit hier ook nog altijd stil mee te lezen en te hopen dat hij er nog lang mag zijn.
Alleen maar fijn dat je alles kwijt kunt toch, en mensen die het niet meer interesseert, er zit een kruisje in de rechter bovenhoek :D
Dus blijf gerust posten als je dat fijn vind, ook ik kijk dagelijks even hoe het met Roc gaat.
En wat een mooie foto's van het zwemmen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:35

rocymax schreef:
Dankje Sparretje <3 Soms ben ik wel eens bang dat ik de mensen misschien wel een beetje verveel met mijn topicje over Roc, want ik gebruik het ook wel om alles van mij af te schrijven :)

Da's ook niet raar he wijffie, 't is niet makkelijk, wat je nu meemaakt :)