grappig die gast heeft de advertentie verwijderd hij is denk ik geschrokken
ilsexxx
Geplaatst: 01-04-11 11:22
cerescity schreef:
grappig die gast heeft de advertentie verwijderd hij is denk ik geschrokken
Zag ik ook al ja... Gelukkig dat hij geschrokken is, dan doet hij zoiets waarschijnlijk nooit meer.
ironic__
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 11:35
ik kreeg ook een mail terug nee hoor ik ben een eerlijke man en mijn vriendin had er geen tijd meer voor blabla maar geeft niet ik heb me er nu in vast gebeten dit verhaal is nog lang niet over die gasten werken in de sheepsbouw in hoogezand en weet dat ze die hondjes ophalen met de auto ga vandaag achter een tolk aan heb het adres van de dierenarts in tjechie en ga verhaal halen en al moet ik zelf gaan posten heb het adres in hoogezand ik zal ze hoe dan ook betrappen
Er zijn geen wetten tegen het fokken met zulke hondjes. En zolang ze ze in leven houden met water en voer is niemand ergens op te pakken... Dit is ethiek, waar het om gaat. Geen wetenschap of wetgeving.
Iris82
Geplaatst: 01-04-11 22:46
Food, water, shelter. Ofwel voedsel, water en onderdak. Dat is eigenlijk hetgeen waar het omdraait. Het importeren is niet verboden. Wel het eerder weghalen bij de moeder dan een x aantal weken. Daarnaast het onthouden van medische zorg. Maar daar valt niet inenten niet onder.
ik heb zelf 2 nestjes "tea-cup" yorkshires gefokt, en die kleine ukjes daar komt heel wat bij kijken!! mocht je vragen hebben dan ben je van harte welkom om me een pb-tje te sturen!
dat tea-cup hondjes niet ouder zouden worden dan 4 is overigens pure kletspraat , met de juiste zorg halen deze hondjes ook gewoon een respectabele leeftijd.
Diaz
Geplaatst: 01-04-11 23:51
XLeandrosX schreef:
Die weegschalen kosten niet zoveel, wellicht handig om aan te schaffen.
Wat een enorm schattig koppie zit daarop, wauw! Tuurlijk niet slim eigenlijk om te kopen, maar ik begrijp je helemaal hoor. Zo'n poppetje kan je gewoon niet laten zitten.
Heel veel plezier met haar, ik duim voor jullie!
ironic__
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 15:01
Joscaa schreef:
Wat een enorm schattig koppie zit daarop, wauw! Tuurlijk niet slim eigenlijk om te kopen, maar ik begrijp je helemaal hoor. Zo'n poppetje kan je gewoon niet laten zitten.
Heel veel plezier met haar, ik duim voor jullie!
dankje
ironic__
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-11 19:54
vandaag weer naar de dierenarts geweest en ze is 5 gram aangekomen ziet er dus positief uit..
Dat is goed nieuws. Mooi hoe blij je dan kunt zijn met die paar grammetjes he.
ironic__
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 22:08
hij is weer actief ik heb met een ander email adres gemaild en hij hapte en ja het is dezelfde gast hij ging van ronald naar simon hij is wel gezakt hij vraagt nu 450 ik laat via de marktplaats zijn advertenties steeds verwijderen hij zit nu dus met het pupje in zn maag ik kan nu geen 450 euro missen anders ging ik haar weer ophalen maar ik blijf volhouden de politie is weer wat papieren voor in het dossier rijker zien wie hier de laatste adem heeft..........
Wat je ook doet.. NIET ophalen! Hoe sneu ook voor het pupje, als de man er echt mee in z'n maag zit. komt er ook geen nieuwe! Als je het pupje koopt, heeft hij nogsteeds 'ruimte' voor weer nieuwe pups.